Oj vad klockan är mycket!

Jaha ja, då va klockan 01 och i dag börjar man klockan 08....

Det har varit en omtumlande dag psykiskt känner jag men samtidigt en dag som jag är nöjd med.
Har fått sagt en hel del som jag velat få ur mig till honom och det känns bra att det blivit gjort även om det kanske blev lite väl många sidor, det där mailet...men jag kan i alla fall konstatera att på 10 sidor, får man med ganska mycket.
Nu får tiden utvisa vad det ska bli av detta.
Jag har min magkänsla, men mitt hjärta säger något annat. ♥

Den som lever får se hur det blir!

Åkte till Petter på kvällskvisten som jag skrev förut och jag ikväll har jag fått veta sanningen bakom hur man arbetar fram coola bil-bilder. Det är ju FEJK allting nästan jue!!


Hittade denna bilden på google.se
Har ingen aning om hur denna bilden är gjord...men resultatet av det som Petter och hans arbetskolegor arbetar med nu kommer att bli något liknande tror jag.

Fan att dra en bil för att den ska rulla lite samtidigt som man tar massa kort, för att sedan sitta vid datorn och göra om bilden så att det ser ut som att bilden är tagen på en bil som kör asfort!! Det där är häftigt tycker jag, hur man kan göra om allt nu förtiden med dessa datorer. Å de va inga billiga bilder, när de väl e klara för de företag som ska ha den!

Ja man lär då sig något nytt varje dag!

Satt å klinkade lite på hans gura oxå undertiden som jag tittade på när han vek sin tvätt.
Tror jag kommer kunna somna mycket lättare nu när jag blivit trött,
hade jag lagt mig förut så hade jag antagligen bara legat å tänkt. Å de blir man inte smartare av!

Nu säger jag god natt till er alla!!!

NAJJJJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0