På hugget!


"Redo för att gå ut och kriga i nattens mörker, i drömmarnas land"


Kvällen har varit såå lugn å soft!
Det var jätteroligt att Peter kom förbi och degade ett tag.
Väntar nu bara på en inbjudan till att få komma och se hans nya lya oxå!

Satt och funderade lite förut på mina vänner som jag umgås med mest nu,
och kom fram till att det alla är riktiga vänner,
vänner som man känner, tillför något i ens liv och som får en att må bra!
Är otroligt glad att jag har Er!

Man tröttnar lätt på ytliga kontakter och på de som snackar skit om allt och alla.
Man slutar dock aldrig att förvånas över de som lever för att snack skit om andra.
Hur orkar man?
Och vem vill lyssna på skiten?
Inte jag!
Det blir bara intressant i mina öron när man hör något om en själv som någon sagt.
Ofta skiter jag i vilket, men är det en nära vän som hävt ur sig opassande saker,
blir jag besviken.
Men ibland är det lika bra att få veta, så man kan dissa sådan falska idioter.


Nu tänker jag gå ut i mörkret och kriga lite i drömmarnas land!

God natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men nu har jag väntat på att det ska komma ett inlägg för denna dagen - din födelsedag, men inte då!! Så nu skriver jag grattis på födelsedagen på detta inlägg även om det inte är rätt dag. Kram Kristina

2009-05-25 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0