Ska man käka frulle idag tro??

God kväll!

Kom just till insikt att jag inte käkat frukost än...Oooops!
Funderar på om man ska käka lite kina mat sen när herrn kommer.
Har ju skrutit så om hur god kinamat de har på ett ställe nere i mölndals centrum, så de kanske inte är mer än rätt
att han kan få säga sitt om saken!

Sitter och funderar på om man ska behålla mjukisarna på eller om man ska ORKA ta på sig lite mer anständiga kläder...
det är frågan det.

Har i alla fall fixat till en frissyr och sminkat mig lite.

Så nu känner man sig  nästan som en människa igen!

Akhela har fått galna sov-sjukan!!
Sover å sover å sover, å inte nog med det, hon snarkar som en gris oxå!!!
Haha sötisen



Gaaaaaaaaaaaach nä nu får Patrik komma, är hungrig som ett djur!!!
Tåget kommer in kl 19 sen ska han ta spårvagnen. Så jag förväntar mig att han är här SENAST 19.30!

Nä gott folk, ni får ha en bra kväll, och tat lugnt, det är en dag i morgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0