Sol sol sol!! (24 dagar kvar...)






Igår jobbade jag till kl 17 och jisses vad varmt det var.
Höll på att få krupp av värmen så jag startade upp ett litet vattenkrig med barnen, vilket var uppskattat! haha
Kände under dagen att jag hade lite beslutsångest för vad jag skulle göra på kvällen.
Egentligen ville jag bara åka hem å gå ut med Akhela sen sova.
Men samtidigt ville jag göra nåt mer socialt ..
Ville INTE åka in till stan, bland allt stök så jag å Akhela åkte upp till Frida, Joel å Anders i Stenungsund.
Satt ute på deras altan och käkade gott å prata massa skit.

Frida och jag tog en skön promenix på kvällen och pratade igenom massa som tynger en.


Senare kikade jag in till Nina å Magnus å sa hej. Blev kvar där ett tag å sen när jag höll på att somna vid bordet kände jag att nä nu är det nog dax att ta å köra hem.
Totaldeckade i min säng och sov som en gris hela natten.'

Vaknade vi 6 i morse, då ja gick upp och gjorde i ordning lite frulle, sen blev det promenix med Akhela.
När ja kom in sen igen satte jag på kaffe och vred på stereon å sen satte jag mig på altanen å njöt av mitt kaffe!!

Vet inte riktigt om jag ska ta å åka ner till stan sen i eftermiddag eller om man ska ta å göra ett race, å åka till Uddevalla å hälsa på farmor å lite sånt istället... men orkar man det?  Det är en fråga som jag ska fundera på ett tag här...

Har en inbjudan till grillkväll oxå men jag vill inte planera någonting, jag vill bara göra det som faller mig in just när jag bestämt mig.
Känns så skönt att han människor runt om en, som vet hur jag är...haha kan inte planera så mycket, är mest spontan nu när saker och ting är lite upp och ner...! Ingen idee att planera nu anser jag när man skiftar så i vad man vill i ena stunden till vad man vill göra i den andra ...lika bra att bara köra på å ta allt som de kommer...Gillar inte att "banga ur " saker som jag lovat, så därför skiter jag i att lova nåt!!! Smart va?! :-)


Nä nu ska jag bättra på min solbränna, den blev inte så snygg den som jag fick på jobbet igår!

Ha de bra.¨.....



Kallekalle; Jag vettefan vad som hänt med dörren, men när jag ser på bilden så ser jag ju oxå att den ser änna stökigt sne ut. Ska ta å kolla upp vad det är för fel på den!! Promise!
Hoppas de inte va allt för stökigt på jobbe inatt..
hörs sen
Kram på ´re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0