svar på era frågor...

"Hej, kikar in på dinn blogg lite då å då. Tycker de e kul att du har så myke bilder. Man undrar såklart vem de är du saknar.. är du singel? "

Vem det är jag saknar, det håller jag för mig själv. Men ja, jag är singel, men håller mig endast till min kärlek.
Vill inte vara med någon annan just nu.



"Den är så bra som den är så! Nora+pudding = chokladpudding ;-) ha ha ha...satte, å bilen går bra?"

haha jorå satte, den rullar på satt säga!! :-) Knäppgök!!!

"Är precis som du säger jättedålig på att kommentera jag med. Kikar allt in och håller ögonen på dig, men vem är det som sårar ditt underbart vackra och stora hjärta? Är det F ? Ringer i veckan om du inte bytt nummer IGEN!"

Nä jag har inte bytt nummer nu på ett tag, men de känns som om de snart är dax igen :-)
Nä det är inte F, .han är gömd & glömd. De e en annan...

"hur orkar man blogga? Kul att läsa men hur orkar man dokumentera allt man gör?"

Asså jag bloggar ju bara när jag har lust. Det finns ju inga måsten, och vissa perioder skiter man fullständigt i att göra det.
Jag dokumenterar ju verkligen inte ALLT jag gör, men när man gör något kul eller ser nåt ball så brukar jag försöka ta kort med mobilkameran å sen slänger jag in de här. Blir ju lite roligare blogg om man kan dela med sig av lite bilder. Annars blir det för mycket text.


*Take Care*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0