Trevligt sällskap i helgen!


Patrik och jag...
Hur kommer det sig att jag ALLTID blir så snygg på alla kort??
Bilden är från en av alla hundratals utekvällar i Karlstad.






Igår kom Patrik hit och direkt när han kom av spårvagen gick vi in på kinarestaurangen och köpte med oss var sitt femrätters paket. Åkte hem till mig och käkade och drack vin.
Satt och prata om MASSOR, har ju inte setts på några månader nu, så de var riktigt kul att se honom.

Lite senare for vi in en sväng till stan och tog några öl.
Blev tankad med 1- liters öl av Patrik, erhm, ja de va ju gott, men shit va mätt man blir av förmycket öl.
Hade jättetrevligt och efter ölintagen drog vi och käkade, sen så drog vi oss hem.
Jag somnade direkt, men de var någon annan som ville ha någon slags efterfest men de blev INGE MÄ DÄÄÄ!

När vi vaknade i morse var jag slö men inte bakis, men de va han. haha
Så idag har vi bara slappat, kolla på film och käkat gott, typ.
Så säger han, jag vill inte åka hem idag.
Nehe tänkte jag, gör inte de då.

Lite senare säger han, nu ska jag snart åka hem.
När går tåget då? frågade jag,...
19.10
Hm.. Men Patrik klockan är 18.57
Hur ska du hinna det??

Hahaha så han kommer inte hem!!

Får bli ett tidigt tåg i morgon istället!
Snubben har full koll, noooooooooot! hahaha
Patrik för fan!

Men de är bara roligt att få ha honom här ett tag till innan han åker!


Nu ska jag dra med honom ut till amundön en sväng, han vet itne om det än, men han måste ju få se havet när han ändå är här!

Så nu ska jag fixa till mig lite sen drar vi...




"Gammal bild från Karlstadtiden"



Min kärlek, jag saknar Ditt vackra leende,
Din närhet och pirret i magen som jag får
varje gång jag ser Dig!




Ha de gött allesammans!
 hajjjjjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0