Utegångsförbud!


Ja jag vet att jag är kass som inte skrivit här på ett tag.
Men eftersom detta inte är den enda bloggen jag har så blir de inte till att jag orkat skriva här de senaste dagarna.


Men för att fortsätta där jag slutade:

Onsdags, efter att jag sovit, så åkte jag i alla fall hem till Petter och käkade kina mat.
Senare skulle han iväg och lyssna på en polare som spelade på Rio rio eller nu vad det hette, en båt, som va rätt sunkig men de va väldigt trevliga vänner som han hade där. Alla va jättesociala och lättsamma. Vi tog några öl där och efter att jag fått min dos av techno gick vi vidare för att hälsa på nästa Dj, som spelade på trägårn..knallade rakt in å sen upp på scenen där han stod och spelade. Det var inte mycekt folk ute, ca 500 pers var de där typ.
Dansade lite och tog nån öl till, sen vart det hemfärd.
Åkte hem till mig och käkade vår nattamat.

Torsdagen

Dagen därpå körde ja hem honom vid 12 tiden, sen var jag ute på en lååååååååååååååååång promenad med Akhela i det fina vädret. Det var super gött ute jue!
sen gjorde jag väl inte så mycket mer vettigt den dagen tror jag. eller jo!!
haha jag åkte ju hem till Johannes och käkade tacos och tjöta massa skit!
ooops de hade jag nästan glömt, sorry!



Fredagen började jag  klockan 11 och vi hade 10 barn och var 8 personal!
Ujj vad vi fick jobba, NOOOOT!
men de va mysigt att bara dega med ungarna och ändå få betalt!
Kom ifrån jobbet vid tre tiden.

Tog det lugnt fram tills kvällen då jag åkte  hem till Ralph Jenny och träffade Peter mfl. på deras fest.
Stannade dock bara en stund, efter som jag skulle hem och ha myskväll.
och eftersom jag körde vart det ingen alkohol heller!!

Sen blev det myskväll här hemma ...
med chips å poppcorn.!

Lördag!
Vaknade vid 7.30 i morse då jag gick ut med AKhela.
Sen kom Monica över en sväng, en vän som jag inet sett på år och dar..
De va inga fel!
Drack kaffe och käkade bullar å pratade skit!
Henne träffade jag när jag pluggade i Karlstad. Vi bodde grannar, i det huset där jag bodde först.
För er som inte vet vem människan är!

Sedan har jag städat lite idag, hunden fäller ju som fan nu, å de blir en jäkla massa hundhår som yr upp i soffan och det gillar jag INTE!

Ikväll kommer Peter över och ska för första gånge få se min fina lägenhet!!
Det ska bli soft, ska bara hänge och tjöta blajj!!


Har gett mig själv utegångsförbud, det har blivit lite väl många spontana utgångar det senaste, fast visst fan har jag mått bra av att komma ut, och få synas och träffa människor.
På gott och ont lever jag ju inte som singel och är därför rätt duktig på att dissa de som ändå verkar trevliga.
Men de är väl så att, slår hjärtat för en speciell, så spelar det ingen roll hur snygg eller trevlig människa man träffar, man är bara inte intresserad.

Jag och kärleken har snackat massor idag.
Saknar honom otroligt mycket, men jag biter ihop!
Men pallar inte många dagar till, så det känns som de
börjar bli DAX att få tummen ur röven och säga nåt vettigt, kan jag tycka!
Sorry för mina val av ord.
Men denna situation gör mig GALEN!

Om två dagar fyller jag år och då önskar jag mig, honom, i klädd endast ett rött presentsnöre haha




ha en bra kväll allesammans!!

pössshajjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0