Då va man 26år nu då!


 


ETT STOOOOORT TACK TILL ALLA ER SOM Ringt, SMS:At, Mailat eller sagt grattis!!

Har verkligen blivit överraskad av personer som jag inte alls trodde skulle ringa och säga grattis!

KUL!!

 

Hade en underbar dag på jobbet igår och jag bjöd barnen och mina kollegor på glass, vilket var mycket uppskattat av dem ALLA!

Av personalen på Brännemysten fick jag ett kanonfint halsband som jag verkligen gillade STARKT!

Såå himla fint, verkligen! Blev jätteglad när de ställde sig ute på gården när jag jobbade (eller rättare sagt, jag satt och solade..hehe)  å börja sjunga och sen fick den fina presenten!


Jobbade kort-dag så jag slutade halv två, och när jag slutat åkte jag hem.
Tog en skön promenad med Akhela och avslutade den i rasthagen då vi kastade "Åke", hennes favoritleksak!


Fick senare ett samtal att de va "någon" som skickat blommor med bud.
jag har aldrig fått något blomsterbud någonsin!

Men jag var ganska säker på vem det var som skickat dem,... min kärlek antagligen!

Vem skulle det annars vara?!


Väntade som en toka och tiden gick och gick!!!!

Men så tillslut ringde de på dörren och där stod antagligen stans kraftigaste man.

Han var jättetrevlig men att han hade dålig kondis var tydligt, eftersom han flåsade som om han sprungit upp för 14 trappor, men i själva verket bara klivit upp för två trappor! Haha


Men jag fick mina underbart vackra rosor och de fina kortet till... 
  

  
 

 
Tack min underbara älsklingsprins!
Pirrade i hela magen av glädje av den fina buketten!





Senare skulle jag egentligen gått ut och käkat på restaurang med Petter.
Men istäkket bjöd han mig på Indisk mat som vi åkte och köpte och tog med hem.



Fy fan va gott det var! Käkade lamm i nån god kryddig sås å ris. Det var galet gott!! Och så blev de ett par goa öl till det oxå!!
TACK Petter för det!

Senare på kvällen gjorde jag min debut inom techno.
Vi började göra en låt och den kan nog bli riktigt bra!
Spelade in lite ljud som jag spelade på hans synt å sen la vi på MASSOR, med konstiga ljud och dunka dunka!!!
haha ja fattar ju inte sååå mycket av den där musikstilen, men Petter äger ju, vad det gäller att göra sådan musik!

Kom hem sent, då jag totalslocknade i min säng!

Idag kommer mamma och pappa hem till mig och de ska göra ordning min ballkong, med blomster och en grön matta, tror det kommer bli kanonfint!
De ska även ta med Akhela till ön, ska vara hundfri nu ett par dagar.
Ska ju ut till Vinga tors-fre med jobbet, det ska bli roligt!

Så om man skulle sammanfatta min födelsedag så var den KANONBRAA!!!

Så TACK åter igen till alla er som förgyllde min födelsedag!


Pösshajj

PS. SORRY Nina att jag inte la in något inlägg igår men de är min GRANNES FEL att jag inte hade något internet!
Så du får skylla på honom eller henne, som inte va uppkopplad under hela dagen! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0