TIME OUT

.


Ikväll bara det brast..
kan inte sluta gråta, de bara forsar.
Det blev bara för mycket när jag fick se honom.
Det som vi trodde skulle bli nåt trevligt, och kul,
slutade med ett bad i tårar.

Allt är nog lite för laddat just nu..
och så kom alla känslorna fram smatidigt,
glädje, saknad, kärlek, smärta...
Men det måste bli ett slut på allt detta nu.
Står inte ut!

Min kärlek, du gör mig knäpp!
Men likt förbannat finns jag kvar!
♥Saknar dig..♥

Orkar inte svara på era frågorna ikväll...
gör det i morgon om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötast, mitt hjärta sprack me igår när jag såg dig klarade inte av att se dig såå ledsen, fast du var tokigt söt även när du grät...

Försöker verkligen lura ut allt, ja du fattar vad jag menar...

Var nog aldrig beredd på att du skulle komma så nära mig o har fortfarande inte fattat det...

Nystar så fort jag bara kan...

Puss...

2009-05-13 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0