Vår-ruset



Åkte till Slottskogen för att möta Frida där.. och när jag kom in på parkeringen och skulle ringa henne, var det upptaget!
Så typiskt.
Tog på mig jackan och när jag tittade ut ur bilrutan såg jag ett ansikte som jag kände igen.
Det var Fridas syster, som jag inte sett på drygt 5 år!
Va inte det lite coolt?
Och hon snackade i tele... med Frida! hahah
Vi gick tillsammans å mötte Frida och Ulla, hennes underbara mamma!
Gick runt och fick oss lite gratis kaffe och kollde på folk,
sen gick jag och Frida och kollade på sälarna med Joel!




Frida och Joel

Strax efter att startskottet hade gått, begav jag mig bortåt mot bilen.
Kände inte att jag orkade stanna kvar längre.
Är sjukt trött idag med tanke på att nattens sömn INTE var tillräcklig.

Gick bort mot bilen och hamnade mitt i själva loppet, så jag var oxå med å gick i folkmassan hehe!

När jag kom fram till bilen och skulle köra ut från parkeringe så insåg jag att all folkmassa sprang mitt där jag trodde att jag skulle köra ut.
En bom hade satts för så jag var inlåst på parkeringen.
SUCK!!!
Fick sitta och kolla på alla människor som passerade.



Satt och väntade i bilen i 40 min innan de öppnade grinden så man kunde smita ut.
Fan va irriterande det var att behöva vänta!

Men men, det var det värt för att ha fått träffa: Frida, Joel, Ulla, Göran, Linda, Håkan, Emma, Jenny och Markus!!


tack å hejj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0