STOR-RENSNING av bilder!

Shit va jag har rensat bilder på min dator ikväll... asså människor, ni förstår inte hur många bilder som bara är blajjbilder som fanns på min dator!!
De flesta bilder är tagna som "blogg-bilder", men de är ju ca 2 bilder av 10 som man använder på bloggen. Så i mappen "bloggbilder" där gjordes den största rensningen!
Har i alla fall ikväll avlägsnat 984 bilder från datorn och är inte helt klar än! Förstå att min dator säkert känner en lättnad över att bli av med lite skit, de är nästan så man känner att datorn är lite lättare nu!

Har även ägnat mig åt att försöka sortera bilder på nåt käckt vis...om det blev så käckt däremot vet jag ju inte men sorterade, det gjorde jag.

Min mapp vid namn "EGO" där det bara är bilder på mig är helt klart den mapp med flest bilder haha
Det är itne lätt när man älskar sig själv och kameror, då blir de många bilder på en själv! ;-)
Helt ärligt så är de ofta fina minnen som gör att jag inte vill slänga bort kort, så bilderna behöver verkligen inte vara bra för att vara viktiga för mig!

Bjuder på några "EGO-BILDER" men om ni bara visste sicka minnen som gömmer sig bakom dessa bilder..





Hade kunnat lägga ut hur många som helst men nu får de vara nog!

Jag måste säga att även denna kväll bara rusat iväg tidsmässigt!
Nu vankas det natta promenad med Akhela och sen blir de till att sova!

Nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0