En kanonhelg i Karlstad!


I fredags åkte jag, Ullis och Molle till Frölunda torg och shoppade på våran rast. Hittade en tunika som bara va så jävla snygg på mig änd aj lööööööv it!

Ullis tryckte ner sig i ett par mycket tighta jeans!
Hon gjorde diverse rörelser för att försöka få brallorna att växa lite!!


Världens bästa Ullis! ♥

Hade en bra dag på jobbet men när jag kom hem och insåg att jag inte hade NÅGOT att göra och var SJUKT RASTLÖS, så fick jag en fix ideé att jag skull åka upp till KARLSTAD!
Har inte varit där sedan jag flyttade så jag tänkte att de va på tiden att möta staden igen.

Jag packade snabbt en väska överfull med kläder, å grejjer, slängde in hunden i bagaget, sen tutade jag och körde mot Karlstad.
Var framme strax innan nio då jag gjorde mitt första stopp hos Henkebänk!
Vi gjorde hemmagjord pizza å tog ett glas rött eller två.



Kollade på en sjuk film och pratade massor om allt och inget. Det var ritkigt mysigt!
Dagen därpå blev det fotografering.


Tur att jag hade med mig så mycket kläder! Tog flera hundra bilder och de blev sååå bra :-)

Bjuder på två bilder...



Jag älskar verkligen att stå framför kameran!

Sedan fotade jag honom och de blev några enstaka bra bilder på Henke...de va svårt att ta kort med hans kamera, vi va inte riktigt överrens!
Här är han, en underbar och snäll kille!


Henkebänk
Sååå fin blev du!!
Sorry för att ja inte är så duktig på att fota som du är!

Åkte därifrån vid 15-tiden hem till Jesus (Patrik heter han men jag kallar honom för jesus alltid) som är en av mina absolut bästa vänner! Hos honom blev jag övergödd med kakor! Vet inte om han vill att jag ska bli stor som ett hus? eller om de bottnar i att han lagt ner all träning å de har inte jag?! ;-)


Vann tävlingen med att käka en hel vaniljbulle utan att slicka mig runt munnen!
Det är assvårt, men jag lyckades och han FÖRLORADE! Drack kaffe och sedan även lite glögg å degade.
Akhela va så nöjd över att få umgås med sin bästis så hon skulle sitta i hans knä hela tiden! ;-)

Så söta dom är


Jesus & Akhela

Det blev tal om utgång och jag är så glad över att Henkebänk ville passa Akhela, så jag körde dit henne och sedan for jag hem till Emelie på tjejkväll!
Det var superkul att se henne igen!

Här är Emelie!



Hon är en unikt positiv människa och bara helt underbar!
Hon betyder så mycket för mig!
Även om vi inte vare sig ses eller hörs jätteofta
så spelar det ingen roll!
Vi finns där för varandra och har fan ALDRIG TRÅKIGT tillsammans!

Vi berusade oss med rödvin och senare drog vi ner till stan då vi även plockade upp jesus. Gick till Tempel, ett nyöppnat ställe och de va sådär...men vi hade verkligen jätteroligt och jag träffade massa sköna fölk som jag inte sett på länge! Mötte upp Tobbe, Emelies kille på Tempel oxå, de va supernice å se han! Han är min IDOL! HAHA det finns ingen som är så rolig och störd som han!
Och om man blandar hans sjuka humor med min så kan resultatet se ut såhär:

ÅKE??? VAAA!!!

En gammel bild på Tobbe & Mig
Vi hade läst att de skulle bli modernt med hög midja,
så vi tänkte att man måste ju hänga med i modet liksom!

Givetvis togs de några klassiska"Toa-bilder" under kvällen!


Jag & Emelie
Oj nu tar vi en bild, måste lee...
Men oj sicket stelt leende det blev!
Gör om, gör rätt!


Jag & Emelie
Sedär ja, Mycket bättre!



Jag & Emelie
JAPP!!!..å där hade alkoholen börjat sätta sina spår!


Vi hade som sagt en jättekul kväll även om stället va sådär...
I rätt sällskap så är vilket ställe som helst bra nog för att ha kul!
Fick buggat lite ute oxå med nån skön snubbe haha men de va fan inge vidare buggkavaljer, jag förde å han åkte med haha! De va kul, men de slog inte den kvällen ja buggade här hemma med självaste "Bugg-kungen" ;-)

Träffade en föredetta lärare jag hade på universitetet, hon var/är den bästa läraren som finns, herregud vilken underbar människa! Om jag glömmer säga det Linda, så skulle jag hälsa sååå mycket!!!

Kvällen avslutades på Alpina Pizzeria där jag smällde i mig en hel pizza, vek ihop den så den va en 1/4 stor! Måste sett mycket aptitligt ut! Mummmms! Blev erbjuden efterfest, men de tackade jag nej till!
Åkte hem till Jesus och jag  la mig på hans soffa som är typ 1meter lång...å eftersom jag sover på magen så kanske ni kan förstå att jag har en viss smärta i min kropp idag?! Kunde knappt ta mig ur soffan i morse. Shit va illa jag måste legat hela natten!!

Klockan 11 åkte vi (jag och Jesus) och hämtade Akhela hos henkebänk, sen blev de frulle med utsikt över kroppkärrssjön!


Sen körde jag och hämtade min kamera och lite annat som jag glömt/lämnat kvar hos Emelie och Tobbe!

Sedan for vi tillbaka hem till Jeus och skulle väl egentligen slappa till en film...men jag blev rastlös och kände att nä nu har jag gjort denna staden för denna gången.

Så jag packade å sen körde jag hemåt strax efter 12...

Va tillbaka i gbg vid 15 tiden och de va så jävla gött att dra på sig mjukisarna och slänga sig på soffan!

Väntar ivrigt på fler bilder från Henke, jag älskar ju mig själv!

 

TACK HENKE, JESUS, EMELIE, TOBBE mfl FÖR EN KANONKUL VISTELSE I KARLSTAD!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0