Fredag med Freedaa!

Igår kom Freedaa hit och vi var först å handlade i hemköp här då hon fick se hur vi är här i Mölndal...tjejjen framför oss i kassakön va inte som alla andra...hon var något speciell...men de va bara att säga: "Välkommen till en annan del av Göteborg" och beklaga att de är tyvärr sånna vi är här. Hon fick då genast en större förståelse till alla "damp-anfall" som jag brukar få på jobbet till och från!

Köpte bland annat en läsk som jag rekommenderar att INTE KÖPA!
KÖP DEN ALDRIG!!



Helt ärligt så borde det vara OLAGLIGT att ens få sälja den...den smakade PYTON!

Men vi fick i oss öl istället och en liten grogg som smakade mumma!

Satt och tjötade en del innan de blev dax för lite spel!



Ett MYCKET underskattat kortspel som är enkelt och roligt å så gäller det att man är rapp i käften.
Jag vann alla gånger! Men Freda va gym hon! Någt vitt på F? En berömd byggnad på L?


Freedaaa



Tror nog att Freedaa är smyg-bi ;-)
De va ett väldans pussandes på de där två damerna under kvällen!


Jag visade upp min talang i bugg,
hade ingen att dansa med så jag fick ta Akhela,
men hon gjorde ju många fel som jag lärt mig att man inte ska göra, men vi övar!
Ser framemot nästa lektion med "Bugg-kungen" ;-)


Lillskrutta som leker med Freedaa och GRETA!
(GRETA, är den lila ekorren)

Senare åkte vi iväg till en förfest i Johanneberg där Molle var!


Freedaa och Molle


Jag, Freedaa och Molle

Det var ta mig fan den snabbaste förfest jag varit på..
var där i 5 min MAX om ens det, sen skulle vi in till staden.

På bussen in till stan...ja ni läste rätt jag åkte BUSS!

 


Eftersom vi var på en förfest med 6 flator så blev de ju så klart GRETAS!
En del kanske har fördomar mot homosexuella och allt sånt där men jag har inget emot det alls,
låt dom få vara lyckliga som vilka andra människor som helst!
Det är fan ingen sjukdom att vara lagd åt andra hållet ;-)

Men Gretas är faktiskt underskattat, man har jävligt roligt där!

Här står hon uppe på scenen och skakar rumpa haha

Det är verkligen en blandad kompott av fölk på Gretas...

Om jag skulle gissa vad denna människa heter så hade jag gissat på Frans!

Jissanes vad fransar "hon/han/det ?"hade på sina kläder! De va dock inte några fransar på den där begravningshatten hon hade på huvudknoppen..men den hade massa spretiga fjädrar. haha

 

Black and white?!


Det blev i alla fall en jätterolig kväll och den var fylld av skratt och galna människor!!

TACK FÖR EN UNDEBAR KVÄLL!!!

Kommentarer
Postat av: fräda

hahahah... läsken.... "läsken". eller olon. vem vet

2009-11-21 @ 18:17:10
Postat av: Nora utan H

Den där läsken ska fan ut ur mitt hem illa kvickt!

Fy fan!

Freeedaa de heter OLLON!!! Det är TVÅ L i det ordet haha

Säg om, säg rätt!

2009-11-22 @ 17:17:02
URL: http://noraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0