Glad-irriterad-glad :-)

Idag har jag och Molle varit på världskultur museét med våra femåringar! 10 ungar+ jag och Molle va de som for från våran förskola. Sen va de en jäkla massa andra ungar som va där...typ hur många som helst!

Blandannat dessa sköna prickar underhöll oss med sång och musik!

 

Barnen hade varit med och målat på plexiglas om "vad som ger dom hopp" lite svårt för dom att förstå att ordet hopp..kan vara nåt annat än att hoppa upp och ner! Men vi lät de måla vad som gör dom glad istället. Titt va fina deras plexiglas blev när de hängt upp dem!

 

 



Det var rätt skojj, å en del av barnen uppskattade det!
Fick träffat bror min oxå som var där med sina femåringar! Skoj å se han!
För övrigt ser han ju rätt så rolig ut...

Lillebror!♥

På väg hem såg vi en jävla massa poliser och jag var så nöjd med att jag satt i en buss och inte körde själv för då hade jag drabbats av panik! Jag känner mig ALLTID så jävla skyldig när man möter dom ute i trafiken...varför vet jag inte alls..*host*!

 


blev irriterad, bitter och down i slutet av mitt arbetspass å de märktes tydligen.
Vet inte vad det var som gnagde mig mest, men de är så mycket som rörs runt tankemässigt inombords som jag inte kan yttra mig om här. När jag kom hem gick jag ut med Akhela sen plockade jag fram min skönaste men oxå fulaste mjukisdress å drog på mig den. Tände lite ljus här och satte på lite musik å började läsa bloggar.

Efter att har skrivit med två stjärnor, Molle och Freda, så kom mitt glada humör tillbaka. Kvällens plan var egentligen att sitta hemma och vara bitter i ensamhet för att slippa ta ut det över någon annan oskyldig, men planen ändrades när Freda ville ses.

Freda


Så ikväll kommer ho hit och ska dricka öl å fnittra me mig!
Skojjsigt ska de bli!!
I morgon har jag inga direkta planer..eventuellt fest ut i landvetter en sväng om man är sugen på det då...de vet man ju inte nu liksom hahaha!

Ha en bra fredagskväll!!
Pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0