Inte Okej!

I fredags när jag slutade jobbet åkte jag hem till lägenheten och slängde in hunden i bilen sen for jag mot ön. Redan vid kungälv blev jag så trött så jag ville bara stanna bilen och sova, men de skulle ju inte funka så jag fick istället slå på kall-luften så den sprutade in i bilen så jag skulle hålla mig vaken. Väl hemma på ön orkade jag vara social med mor och far i max en timme sedan gick jag och la mig.

Asså jag blir så dåsig av medicinerna så jag är fan värre nu än innan. Känns som nån stoppat hela mitt huvud fullt med mossa å av hostmedicinen blir jag illamående plus att den snor all saliv i käften så jag är konstant snustorr i munnen...de e kul INTE!

På lördagen  vaknade jag av att mamma och pappa kom ner till mitt rum och hämtade Akhela då de tog ut henne på promenad...sen fick jag medicin..sen somnade jag om..
Vaknade sedan vi 16 å gick ut med alla tre vovvarna en kort promenad, sen la jag mig och sov igen.
På söndagen gick jag upp vid 9 å sen på förmiddagen körde jag ner till stan igen... fortfarande hängig av medicinerna och när jag kom hem la jag mig och sov. sov bort hela söndagen oxå.
Så ja jag har haft en MYCKET givande helg!!
Gav pappa en alladin chokladask på farsdag i alla fall...!

Om de e så att du anar att jag tycker lite synd om mig själv så kan jag ju säga som så att DETT TYCKER JAG!

Det är jättesynd om mig!!!

Var på jobbet idag och de va inte Jag som var där...de va nån annan som va som en zombie å bara råkade heta Nora. Hon va inge pigg och glad inte heller hade hon nåt tålamod för högljuda barn...
Alla barn skulle iväg på utflykt idag men jag stannade hemma med dom minsta..de va inte aktuellt att knalla ut i skogen idag kände jag, så ja va faktiskt lite glad för att de va min tur att stanna hemma med de minsta idag. Jag for hem efter lunch. Har tagit ännu ett piller och nu ska jag sova! Är TOK-TRÖTT!!
Vill bara tabletterna ska ta slut så jag kan komma tillbaka till mitt normala jag!

Inte nog med att jag mår som jag gör.. jag fick ett samtal idag av bilförsäljaren som ja köpte bilen av...och han menade på att jag hade körförbud på bilen! YES !!! PRECIS VAD JAG VILLE HÖRA!

Så de blev en sväng ut dig och lämna den nya bilen och så länge fick jag en liten skitbil tills han besiktat den andra.


Hur kan de missat att besikta den?? Å att de även hunnit bli körförbud på??
DET ÄR INTE OKEJ!!!

Men i morgon skulle de ringa när bilen var besiktad och klar så ja kunde komma och hämta den...

Sen saknar jag en person som jag inte har träffat på alldeles för länge... usch nä de är sååå synd om mig just nu!!


nu blir de sova!!!


God Natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0