Torsdag...


Foto: H.M

Är inte bloggsugen idag heller men visst ni kan få en uppdatering från gårdagen eftersom det efterfrågas.

Igår jobbade jag 8-16. När jag kom hem tog jag en rask promenad med Akhela sedan for jag till gymet.
Det var kul att de undrat vart man hållit hus!
Eftersom jag inte tränat på ett bra tag nu så tänkte jag köra ett kort pass, men blev de så? Nä..
Det blev fullt ös i 45 minuter. Tränade mage triceps och biceps och kondition.
Det gick jättebra, men det kändes att man varit ifrån stället ett tag!
Men de va skönt att vara tillbaka.

Efter jobbet handlade jag bland annat en födelsedagspresent till DIG lillebror!
Herregud, tänk att du snart blir gubbe!!! haha
Handlade lite mat och sen for jag och hämtade upp Simon.

Vi hade en slapparkväll hemma framför tv:n. Det var riktigt gött, för jag vart riktigt trött efter träningen. Tur att jag inte va ensam om att va seg.

I natt vaknade jag dock av att jag drömde nåt som rörde upp jobbiga minnen och när jag vaknade insåg jag att jag var alldeles blöt i ansiktet, tårarna bara rann...
Tusen tankar störde så att jag inte kunde få somna om.
Sov inte mycket mellan 03- 07.30 då mitt alarm på mobilen började spela.
När jag insåg att det började nalkas "uppstigning" hade jag ingen lust alls att gå, trivdes mycket bättre under ett varmt täcke... så jag låg kvar en halvtimme till. Istället för att ta en gött bad på morran som jag annars alltid brukar göra, tog jag en het dusch och inbillade mig för en stund att jag duschade bort det jag drömt och alla tankar som for runt i mitt lilla huvud. Tyvärr funkade det inte.

Har haft en något tung dag på jobbet idag då vare sig mitt humör eller tålamod har varit särskillt bra.
Hade planering på morgonen då vi satt med våra kommande utvecklingssamtal och skrev om vad som är relevant att ta upp när de väl ska hållas.

Åkte hem ett tag och tog en promenix med Akhela i spöregnet, det var inte skönt någonstans faktiskt!
Åkte sedan tillbaka och hade APT (Arbets-plats-träff).  Var inge sugen på det alls, men tog mig igenom det!

God natt
pusshajj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0