Vaddå kösystem?


Ibland är de gött med regnigt väder!

Igår kväll låg jag i soffa hemma och tryckte i mig en fet pizza till filmen "Fyra bröllop och en begravning".. senare på kvällen tog jag mig in till staden och skulle gå in på Lounge. Det var tydligen inte bara jag som ville in där! Herregud va fölk de va!
Även om jag stod med på listan så var den kön lika stor som den "vanliga".
Jag väntade på mitt sällskap som skulle komma in strax å jag hann komma längstfram i kön...sen hände det något. Asså man kan inte kalla det kö..jag stod i en folkmassa där alla trängdes och helt oberört bara boxade undan en så nån halvminut efter att jag stått längst fram stod jag längst bak!
Hur svårt kan de vara att fatta hur ett kösystem fungerar??
När jag stod längst bak kom Frugan, Tim, Ralph Peter, Jenny mfl...vi fick efter ett tag komma in.
Det var mycket folk där inne men vi hade sjukt kul!
Blev presenterad för massa folk som jag bara har hört talas om innan så de va kul att få ett face på dem.


Jag & Frugan

 

Frugan & Tim

 

Jag..uringat ska de va, ända ner till naveln haha

En hysterisk quinna som hade en enveten hicka!

Men hon är alltid vacker i mina ögon, oavsett min!♥

Frugan..

Humle & Dumle!

Peter, en av denna planetens snällast människor!

 


Var inte där så länge eftersom jag inte kom in till stan förrän 00.30...
Men de kändes lagom att dra då.
Gick och köpte natta mat sen blev de till att åka med min underbara Taxichaffis hem!

Kvällens utgifter igår blev hela 0:-
Tack Frugan & Tim för allt!

Min taxichaffis..
Åh va han är underbar, han är så fruktansvärt omtänksam och är alltid intresserad av hur allt är.
Kvällen innan när jag åkte med han så kunde han hämta mig inom 3 min efter att jag ringt, men kände att då hinner jag ju inte käka, men då sa han att vi fixar de på vägen hem. Å visst gjorde han det. Körde mig till en grillkiosk där jag köpte mig en smarrig hamburgare. Inte alla som tar sig tid för sånt.
Sen att man åker på fast pris i hela stan oxå är skönt. Eller att han gärna börjar jobba innan hans pass börjar bara för min skull ;-) Goe e han!
Taxigöteborg har många stjärnskott till chaffisar som hellre vill både det ena och det andra istället för att köra en dit man ska...men så finns de en del underbara människor som är vettiga och underbara så man känner sig trygg när man åker. Man har ju råkat ut för divers taxichaffisar genom tiderna och de är inga roliga minnen.

I morse vaknade jag ganska sent..kikade ut och såg då det underbara vädret!
Idag älskar jag regnet som smattrar mot rutorna. Tänker inte kliva ur pyjamasbrallorna på hela dagen!
Var in till stan förut i det underbara vädret, måste sett knäpp ut, men jag hade bara dragit på mig ett par mjukisar över pyjamasbrallorna och eftersom jag inte hann kolla hur gårdagens smink såg ut i fejjan idag så hade jag även mina omtalade och välanvända solglasögon!
Snyggt ska de va!
Frugan hade glömt sitt kort på 7-eleven...smart? Nej...förvånad?? Öh nej! haha


Akhela gillade inte vädret ute så de blev ingen lång promenad förut...hon studsade ut, gjorde det hon skulle sen ville hon in och lägga sig i sin fotölj å mysa!

Ha en mysig Söndag!!
Pösshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0