Slappardag även idag!

Sov länge i dag, det var gött får jag säga. Somnade dock väldigt sent även igår.. fick besöks senare på natten av S.
Var super sugen på kaffe som vanligt när jag vaknade och hade nästan gjort klart det då vi var tvugna att åka, så jag fick bara åka ifrån det. Skulle ju bara iväg en snabbis å skulle snart komma hem igen då jag kunde få dricka mitt kaffe i lugn och ro...men icke!
Ringde och piskade Peter att vi skulle ta en promenad i de fina men blåsiga vädret å det blev med en gång så jag hann bara hem och hämta Akhela då jag såg kaffet stå på diskbänken och vänta på mig.. men men..
Åkte och hämtade upp Peter i Olskroken sen for vi till skatås där vi gick 5km och snattrade.



Det var en skön promenad och även om det blåste massa så var det ändå en behaglig temperatur att promenera i.
Tack Peter för en trevlig promenix...nu får de fan bli skärpning med att ses. Det blir av alldeles för sällan. Får ta å träna tillsammans nån dag :-)

Väl hemma  fick jag äntligen druckit mitt kaffe ;-)
sedan så fastnade jag i soffan där jag nu ligger och vägrar lyfta ett finger fast jag verkligen verklige verkligen borde städa! Det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" här.

Känner att det varit en fantastiskt skön helg i flera bemärkelser...
har inte stressat någonting utan bara tagit det lugnt. Ingen alkohol, inga måsten och bara gjort de jag känt för.
Varför gör man inte så oftare?
Nog för att jag brukar göra som jag vill men denna stress över att det "alltid måste hända nåt"...den är jobbig.

Nu ska jag vila en stund, känner att jag har lite sömn att ta igen!

Ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0