Fredagsmys på hög nivå!

Igår jobbade jag till 17.30...  i slutet hade vi ett barn kvar och när hans mamma kom ville han visa henne massor och vare sig jag eller Molle hade bråttom hem så vi lät honom leka massa och dansa medan vi stod och pratade med mamman. Det kändes så skönt att inte känna stressen att man vill hem så fort som möjligt! Vi hade ju ändå inte slutat vårat pass så vi satt och tog det lugnt. Sandra sms:ade mig i samma veva och frågade vad jag skulle göra på kvällen..då jag svarade att jag skulle leka med henne.
Så hon knallade ner till mitt jobb och åkte sedan med mig hemåt. Stannade till i mölndals centrum och köpte med oss kinamat. Sen blev de hem och äta och dela på en flaska rött.

Alltid när vi träffas är de mycket skratt, allvar, och djupa samtal som alltid leder till tårar. Men det är ändå så skönt att kunna var riktigt ärlig och prata om sånt man egentligen bara tiger om. Vi har båda så mycket att diskutera som man aldrig kommer att kunna släppa. Men de är nyttigt att dela det med någon.

Förflyttade oss sedan mätta och goa in till soffan där vi tog en drink som jag blandade till och de va gör gött. Strax innan 23 hade vi somnat haha
Vi va inga sen-festare igår inte!

Jag älskar Sandra och hon är en väldigt viktig person för mig.


Tack underbara Du för en MYCKET trevlig kväll!!!

Vill avsluta detta blogginlägg med ett youtube-klipp som du verkligen uppskattade att få se i morse!!!





PÖÖÖSSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0