Guten Morgen!

Hast du gut geschlafen?

Igår kväll tog jag det bara lugnt..övervägde om jag skulle ta mig till gymet eller inte, men det blev en springrunda istället! Även om jag är ute och promenerar mycket med Akhela så är de inga fel när man får jobba upp flåset lite oxå å kämpa lite för att ta sig fram. Att gå är inte såå ansträngande, även om det oxå är motion.

Jag har sovit helt fantastiskt gött i natt, somnade dock på soffan vilket känns i min ena arm som jag så gott sovit på.

Drömde en helknäpp dröm å när jag vaknade så var jag orolig att drömmen var sann men efter ett par sekunder så insåg jag att jag bara drömt!
I min dröm i natt gifte jag mig :-) haha hel galet




Jag som inte ens är så mycket för giftemål å sånt...men jag vet att jag gifte mig men i drömmen var jag såååå frustrerad över att jag stod vid altaret och skulle svara ja, men jag kunde inte se ansiktet på mannen som stod vid min sida. Jag kände mig jättelycklig över att stå där framme men det var som om jag glömt vem min blivande man var. Hel skumt! Jag försökte verkligen se vem han var genom att blinka hundra gånger samt gnugga mig i ögonen då jag även lyckades smeta ut min fina sminkning som jag hade. Men likt förbannat var mannen suddig. Alla satt knäpptysta i kyrkan och väntade på mitt svar...och efter ett tag sa jag JA! haha stabilt va??! Gick helt på magkänslan, tänkte att jag kan ju knappast gått med på att utsätta mig för detta med någon som jag inte skulle vilja leva hela mitt liv med! eller??!
Jaja de va skönt att det inte var sant i alla fall!
Vore ju roligt om man såg vem man gifte sig med...kanske jag var synskadad?? haha nä ja vet inte...

Är pigg som en mört och ska alldeles strax dyka ner i badet :-) sitter och väntar på att badkaret ska fyllas med hett hett vatten å massa skumm!

Sen blir det promenix med Akhela sen joooobbb!!! :-)
Slutar tidigt idag...14 sen får vi se vad denna dag bjuder på för roligheter!

Ooops nu måste jag hoppa i badet!

ha en kanonbra dag allesammans!!

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0