HAR KÖPT NY BIL!!!

HÄR ÄR MIN NYA BIL ;-)

 

Det är en ford focus

Bytte in min lilla blåa ford och fick hela 5000:- för den å idag när jag lämnade in den

och hämtade den nya fick jag veta att min lilla ford redan var såld!! haha

Helt fantastiskt va bra!

Så nu har man kombi :-)

Fatta vad underbart att nu kunna ha Akhela i babaget!

Tycker att de va rätt bra av mig att pricka in just denna dagen att glömma

körkortet hemma! haha

Försäljaren bad om det när vi satt och skrev papper men så hittade jag de inte.

Som tur var så gick de bra ändå och jag blev inte heller stoppad på

vägen hem!

 

Så nu vet ni vad det var som var hemligt...

Jag hoppas inte ni blev besvikna, de fanns ju de som trodde de va ändring av

brösten som skulle göras, men de kanske det blir nästa gång ;-)

 

Jag är överlycklig över min nya bil!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0