Hemlighetsfull...



Jag mår bra!!!
Men det har inte blivit av att jag bloggat...
Har nåt lurt för mig serru...
fredag Lördag kommer de bli offeciellt...

Hade en fantastiskt bra helg då vi hade avskedsfest för våran chef!
Hon kommer vara oersättlig, fan asså vad tråkigt att bli av med henne!
Hon är underbar!!

Vi tog med henne till en studio där hon fick spela in två låtar!
Helt taktlös och tondöv och det var så roligt så vi skrattade ihjäl oss men hon var skitnöjd med sin insats så de va kanon!! hahaha
Men det var svårt att hålla tyst under inspelningen när hon sjung och spelade gitarr utan att ta ett enda riktigt ackord..det lät.....speciellt hahaha
Sååå jävla skön hon är asså!

Sedan for vi till ett ställe där vi käkade massa god mat samt drack, sjung och dansade hela kvällen!

Vi var några som fick ett uppdrag under kvällen...
jag skulle torka mina bordsgrannar om munnen en gång i halvtimmen! haha
jag torkade dom hela tiden!
En annan skulle resa sig upp och fånga allas uppmärksamhet och när hon fått de så satte hon sig bara ner igen utan att säga nåt mer.
En annan skulle hitta på egna snapsvisor som den personen skulle sjunga högt.
Asså stämningen var på topp och jag tror alla var supernöjda med festen!

Det är lite roligt när de händer lite...sen sjung vi massa sjuka sånger som fanns med i vårat sånghäfte.
Det blev även en del bugg och vipp på rumpan haha
Men min klänning begränsade mig då man inte kunde snurra för mycket utan att visa arslet så jag fick helt enkelt ta de lite lugnt i svängarna!

Så helgen min var skitbra!!!
Tack alla underbara kollegor och tack Chefen för att du är en sån skön människa som bjuder på dig själv så mkt som du faktiskt gör!
Kommer sakna dig, men du lär ju komma och hälsa på oss!!
Det är ett MÅSTE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0