Nu är allt som det ska, igen!

Igår kollade jag på fotbollen här hemma tillsammans med ett par glas vin. När matchen var slut kände jag mig så irriterad så jag ringde en taxi och nästan var otrevlig när jag beställde en bil pga fotbollen.
Bilen kom och jag for till Johny foxes där jag mötte upp Tim, Ralph, Jenny, Frugan, Peter mfl...
Vi stod där och tjötade ett tag innan vi bestämde oss för att knalla ner mot avenyn.
Vi hamnade på Babar där vi fick tillskott i sällskapet! Hade en jättetrevlig kväll där och träffade även en dama som var så himla trevlig. Vi råkade däremot ut för en riktig idiot som trodde han kunde konsten att ragga.. Han snackade sån jävla grov göteborgska !!

Han sa: Ni, damer, vet ni vad jag gjorde i veckan?
Vi: Nä
Han: Jag var uppe i Stockholm och festade!
Vi: öh ok..??
Han: Hittade en assnygg säjj (tjej) där va och hånglade upp henne va, å sen så frågade jag hur gammal hon var va, å hon va bara 21 du vet.
Asså jag är fötti (40) år och ja har minst fem säjjer på rygg hemma under en vecka!
Jag: Men du, tror du att det är de vi vill höra? Du är inte kung på att charma en, i alla fall....
Han: Men asså ja ba hånglar upp dom va..säjj efter säjj. Men vi killar va, vi vill inte ha säjjer som legat med hela stan.
Sara: Men tror du att vi vill ha en kille som legat med alla stans brudar då?

O.s.v....

Vi sa sedan bara hejdå och gick för han tjötade hål i huvudet på oss...knepig snubbe får jag lov att säga!

Efter att ha suttit och pratat massor så drog jag, Peter och Sara vidare och svängde våra lurviga lite...sen blev det BK å sen taxi hem.

I morse vaknade jag vi 8...gick ut med Akhela sen gick jag in och la mig och sov igen. Gick upp vid 13 då jag började känna att jag kunde köra upp till ön.
Körde dit och väl där bytte jag däck på bilen. Fixade 3 däck själv men det fjärde däcket gjorde mig galen!!!
Hade skruvat av muttarna och däcket skulle egentligen bara lyftas av men det satt fast. Jag sparkade och slog och svor högt... men likt förbannat satt däckhelvetet kvar. Ringde grannen och bad honom komma över och hjälpa mig rycka bort det..å så blev det. Sen fick jag satt fast det nya däcket!

Jag är ju en människa som HATAR när jag inte KAN SJÄLV! Ogillar starkt när jag inte klarar av vissa saker och blir ofta så arg så det slutar i tårkalas. Jag är inte rädd för att be om hjälp men när jag vet att jag egentligen kan så blir jag så frustrerad över att det inte går som jag vill! Men nu blev det ju löst på ett bra sätt idag ändå. Jag hade i alla fall klarat allt annat själv.

Åt middag hemma på ön...tre rätters :-)
Huvudrätten var lammkött och potatis med vitlöks-sås, avocadoröra och sallad. Det var hur gott som helst!
Älskar mina pärons mat! :-)



Åkte sedan ner till stan igen vid 18 tiden...när jag kom ner slängde jag mig på sängen.
I morgon är jag sen och det ska bli gött med lite sovmorgon!

Sammanfattnignsvis har jag haft en helg med inslag av både halleluja moment och av irritation på hög nivå pga punkteringen!

ha de fint!!

pöss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0