Jaaaaaappp!





Igår totaldeckade jag i soffan i morgonrocken och med handuken runt huvudet... efter mitt bad.
Vaknade när klockan ringde vid 6 i morse...men efter det minns jag inget mer förrän jag vaknade med ett ryck å kollade på klockan igen.. då var den 08.03 å Nora skulle börja jobba 8.00... de gick inte riktigt ihop...

Gick upp och när jag tog bort handuken runt huvudet och såg min fantastiskt snygga frilla som bara kan göras genom att gå och lägga sig och sova med blötthår insvept i en handuk..så konstaterade jag att dagens frisyr fick bli uppsatt i en trulls! Drog på mig mjukisbrallor och gick ut med Akhela sen for jag till jobbet.

Min träningsvärk har kännts hela dagen och jag har ju verkligen fel jobb med tanke att jag inte velat skratta idag för de gör så jävla ont i magen då.... Men den smärtan fick de vara värt..de e la tur att man har roligt på sitt arbete?!!! :-) Lika så var det med mina axlar...de är inge skönt att lyfta upp massa barn när man har ont, men likt förbannat gör man det.... det är ju så mysigt att lyfta upp ungarna och sniffa å pussa lite på dom! ;-)

När jag slutade jobbe åkte jag hem och tog Akhela på en promenix i rask takt, sen for jag till gymet för att plåga mig själv lite. Asså de var lika jobbigt att träna magen utan vikter som med vikter.. haha men de gick fint!
Satt i roddmaskinen ett bra tag oxå... de gjorde ju susen. Tränade även arslet och ben idag så nu kommer jag la inte kunna gå normalt heller. Det var i alla fall gött att komma iväg dit idag även om jag inte hade planerat att träna idag.

I morgon hoppas jag på att kunna hitta på nåt sköjj efter jobbe..slutar ju tidigt i möra så då vill man ju utnyttja dagen till max.

Nu ska jag dega tills jag somnar men först ska jag gå och fixa iordning mitt blöta hår så jag slipper somna med handduken runt huvudet i natt igen å vakna upp med en frissyr som liknar en KATASTROF!

Ha de gött hajjjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0