Sköna söndag!

Dagen har börjat bra i alla fall...vaknade upp i soffan och såg de otroligt gråa trista vädret ute.. Tänkte att de va perfekt träningsväder så jag gick ut med Akhela sedan for jag till gymet.



Det var inte många face där men jag var i alla fall ett av dom!
Körde mage och armar plus att jag satt i den där trevliga roddmaskinen!

Insåg idag med all tydlighet att jag klarar mycket tyngrer hantlar nu och även ökat på mer vikter på i stort sett alla moment jag gör, sånt gillar vi!

Har precis duschat och ska fixa te mig lite för att sedan möta upp herr Möller för att sedan dra och handla lite. Det är ju verkligen inne väder idag, men att sitta i lägenheten hela dagen är inge sköjj!!!


Ha en bra söndag!!

kramar!



Kommentarer
Postat av: Elinor

bra där! jag orkar inte kommentera på alla olika inlägg, så jag kör här istället; grattis till nya bilen! vad skönt det måste va! o vilken fin hatt ;)

2009-10-29 @ 00:02:01
URL: http://www.metrobloggen.se/enkristensresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0