Tjohoooo!

Foto: Mr P

Idag har jag jobbat till klocka 16. Dagen på jobbet har varit bra men fasen vad kallt det var ute då!!

Idag fyller världens bästa pappa år!!!

Min PAPPA!!

HURRA HURRA HURRA HURRRAAAAAAAAAAAA!!!!

Och idag är det även exakt 26 årsedan jag kom till Sverige!

Snacka om att min pappa fick en bra födelsedagspresent. :-)

Nog den bästa han någonsin fått hehe

För vem skulle inte bli glad över att få mig inlagen i ett paket när man fyller år??!?!

 

Snart nalkas det träning, ska faktiskt dit själv för första gången !

Känns helt okej!

I morgon ska jag göra nåt skojjsigt efter jobbet men det är hemligt! ;-)

Om det går vägen lär ni märka vad det är ...

Sandra, du ringer INTE och frågar vad det är, för jag säger inget, men älskar att göra dig

nyfiken! haha

Grattis än en gång pappa!!

Du är världens bästa PAPPA!

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Elinor

Vad härligt att du kom på hans födelsedag! Hämtade de dig, eller var det någon annan som fick åka med dig?

Och hur kunde du hoppa så högt? Photoshop? Det är en härlig bild i alla fall! Kram

2009-10-18 @ 16:10:42
URL: http://www.metrobloggen.se/enkristensresa
Postat av: Nora

ELINOR:

Ja de är la därför jag är pappas flicka :-)

Det var framkörning så jag kom till landvetter där de hämtade mig ;-)



Nä du jag hoppade faktiskt "så högt"!

De e inte så högt...

kram

2009-10-20 @ 08:18:13
URL: http://noraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0