Gravid eller inte gravid?


Har nyss kommit hem efter att ha sovit borta ett par nätter.
Mitt badrum ser nu ut såhär!



Undrar hur lång tid det tar innan det blir klart?!

TJEJKVÄLL IGÅR!




Igår var jag på tjejjkväll hos en "vän" och jag lovade att köpa med mig graviditetstest till en av dem vilket jag gjorde.
Vi tre skulle sitta och snacka om hur bra liv vi har...not, samt ta ett glas vin och bara dega.
Men det blev ett annat ämne som tog upp tiden om man säger så!

Jag och min ena "vän" gjorde var sitt graviditetstest.
Hon var nervös som få men jag var rätt så lugn, men det är alltid lite pirrigt att göra dessa tester även om man vet med sig att det inte borde vara nåt att oroa sig för.
Jag sympati- tog ett test bara.

Mitt visade starkt att det var negativt, alltså inte gravid.
Det gjorde hennes oxå. Men efter ett tag kom det framsmygandes ett svagt svagt plus...
på hennes test.



Bruden fick typ panik så det blev en vända in till apoteket inne i nordstan där apoteket stänger 22, för att köpa 2 tester till!
Sen blev de till att pissa ännu en gång för hennes del men då visade det negativt.
Jag tror ju inte att man kan få ett plus om man inte är gravid, även om test nummer två blev negativt.
Men det återstår väl till att se.

Någon som vet hur det ligger till?? Kan det vara ett falskt plus?


Kvällen blev ändå lyckad!
Vi kollade på film, drack vin och samtalade om det eviga samtalsämnet, killar.

På morgonen togs ännu ett test, och även det visade negativt.
Erkänn konstigt??!

Dagen har varit ok, stannade kvar på jobbet en timme efter jag slutat då jag satt inne och poppade jättehög musik! :-) Sedan åkte jag hem till frugan och degade i hennes soffa och lyckades även somna!
Vaknade efter ett tag men har ingen aning om hur länge jag sov.

Ni kanske märkt att allt inte är som det brukar med mig, dels eftersom jag inte svarar i telefon för den är mestadels avstängd, samt att jag inte hör av mig eller svara på sms heller för jag ORKAR INTE!
Livet är rätt surt just nu men de går över, det vet jag...

Jag ÖNSKAR, att jag våga berätta sanningen bakom Nora Eriksson för folk, men jag vill knappt tänka på det i min ensamhet. !

ha de!







Kommentarer
Postat av: Linda

Så där visade det när jag var gravid. Jag valde då att åka in o ta ett prov hos en barnmorska o få det bekräftat. o jag var gravid. Jag tror inte chansen är stor att man får ett plus oavsett om det är svagt eller inte om man inte är gravid så jag råder tjejen att ta ett grav.test hos en barnmorska asap! :)

2009-09-02 @ 19:11:36
URL: http://badweather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0