Det är KAKEL i mitt badrum!!!

Nu äntligen har de börjat kakla!!





Tror det kommer bli assnyggt när de väl är färdigt i badrummet!!! :-)

I morse ringde mitt alarm klockan 7.00 efter som jag sov hemma och strax efter kvart över sju brukar de stövla in i lägenheten så jag vill liksom vara uppe lite innan så man inte möter dom naken i hallen!
När jag stod och sminkade mig i hallen i morse i endast en ganska kort t-shirt hörde ja hur nån körde in en nyckel i dörrlåset och låste upp dörren och slängde upp dörren på vid gavel, och där stod jag med mascaran i ena handen och blev helt paff!
En kille stack in hövvet och när han såg mig halvnaken där med mascaran i handen sa han hastigt, ursäkta och stängde sedan dörren.
Jag stod kvar och stirrade bort mot dörren och fattade inte riktigt vad som hade hänt...var rätt trött, då händer det EN GÅNG TILL!!! Fast denna gången va den en äldre gubbe som fläkte upp dörren.
Jag blev svinförbannad!!!!
Slängde på mig kläder och gjorde snabbt iordning mig för jag tänkte gå ut och ta ett snack med jobbargubbarna!
Men då syntes inte en käft till!!!
Åhhh va arg ja vart över att de inte visar någon som helst respekt för att de kliver rakt in i mitt hem!!!

Åkte till jobbet och satt med och käkade frulle, fast jag inte börjat jobba egentligen.
Jobbagubbarna som grejjar vårat kök på jobbet ville att alla rum där de renoverar skulle tömmas på hyllor och allt sånt så idag har jag stått med borrmaskin i högsta hugg och skruvat ner hyllor och lite annat som hängde på väggarna samt röjjt ut en del skit som vi skulle slänga!

Det kommer bli så fint på vår avdelining och det är så värt att ha de stökigt och begränsat med utrymme nu för vi vet ju att snart får vi ett splirrans nytt kök och golv!
Känns underbart!

Kom nyss hem, jobbade sent idag och jag är sååå rastlös!
Det blir la en sväng till frugan senare kan ja tänka om jag orkar flytta mitt feta arsle ur soffan!

I morgon ska jag jobba 8-16 sen blir det afterwork med jobbet!
Det ska bli roligt tycker jag!
Sen på lördag åker jag upp till ön och slappar tills söndagen!
Känns som miljöombyte är gött nu när de är lite upp och ned i livet!

Tycker dock att allt går lättare för var dag även om en stor del av mig är missnöjd med vad jag beslutat.
Men det blir bäst såhär för båda!
Man kan inte leva i hopp om att ett under ska ske, när det aldrig kommer att ske!
Så det så!

Nu ska jag göra lite kaffe och mysa ner mig i soffan och läsa lite bloggar!

Ha de gött!!!
Asså helt ärligt, jag bor faktiskt här och jag skulle uppskatta om man knackade innan man smällde upp dörren på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0