Freeedag!!!

Åhh va gött med Freeeeeeedag!!!
I morgon jobbar jag 7.30-14 sen ska jag åka å kolla lite på badrumsinredning tänkte jag om jag inte känner för att göra nåt annat!

Badrummet SKA ju bli klart denna veckan sa de, så de hoppas jag verkligen. Det var dock inte klart i dag, å jag tvivlar på att det kommer bli klart i morgon men, visst, vi tror på det!
Allt är klart, det är bara badkaret och handfatet som ska monteras på plats samt rören ska komma upp oxå som de plockart bort. Det kan ju inte ta så lång tid att fixa, kan man tycka!

Blir de inte klara så kommer de bli rätt paffa på måndags morgon när de sliter upp dörren vid 7 å de möts av en hysteriskt glad hund i hallen som vill hälsa!
Kanske de dom behöver för att de ska fatta att man ska knacka innan man går in hos någon?!
Jag har faktiskt ett klistermärke på dörren där det står att det finns en hund i lägenheten så de kan inte bli arg på mig om de är så att de blir rädda!


Måste måste sova men är övertrött å kan inte riktigt ställa undan datorn...
Är på sånt där humör då  man skulle kunna fnittra ihjäl sig åt allt!

På lördag blir de 40-års kalas! Det ska bli sköjj!!!
Å på söndag blir de ju te att åka upp till ön en sväng ;-)


Tror jag ska ringa en vän och skratta lite å sen totaldecka!

Låter som en bra plan tycker jag, så god natt på er!

Ha de så bra!

Saknar min Älskling!!! Sötnosen och jag ska mysa ihjäl oss på söndag :-)
Ska bli helt underbart att få hem henne. Det är inge bra att hon varit på ön så länge,
hon blir både fet och bortskämd haha! Nä då!



Najjjjt pusshajjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0