Stinker vitlök som fan..

Har nyss kommit in från en kortare promenix runt om på tomten med Akhela. ser ju ut att bli riktigt fint väder idag:-)

Igår gick jag över till familjen Bergström och där lagades de mat.
Vi lagade lövbiff med rostade grönsaker+potatis  och sallad samt vitlökssås och tzatziki.
Kallkalle skulle jobba inne i Stenungsund på Harryses senare på kvällen så han kom förbi ut på ön och gjorde oss sällskap innan jobbet.




Magnus...



Kallekalle

Det blev asgott och jag trodd jag skulle spricka av mätthet!

När jag kom hem somnade jag som en stock och vaknade någon gång på natten då Kallekalle kom hem.
Skulle gissa på att det var run 03-tiden. Men kände inte att de var några större problem att somna om!

Idag stinker jag så mkt vitlök så jag tror jag svimmar av min egen andedräkt!
Göta petter vad de luktar! haha men de va en förbannat go vitlökssås Lasse fick till igår!

Nu är mitt kaffe klart så jag ska smita ner å hämta katten och sätta mig på altanen och umgås med henne över en kopp kaffe!!

Om en stund kommer Eda över å vi ska ta en promeix, hm...undra om man ska väcka dennadär som ligger å söver eller om han själv ska få märka att ja inte e hemma hihi ;-)

Ha de gött så länge då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0