Gottis gottis

Igår var jag och en del av mina kollegor på afterwork tillsammans.

Vi va på rumpanbar och käkade och drack lite gott.



Jag åt kalvytterfilé med rostad mandelpotatis, rotfruktsstavar som serverades med rosmarinsås, toppad med lufttorkad skinka

Det var snuskigt gott! Drack ett glas rött till de då oxå, såklart!
Intresset för att gå vidare efter rumpanbar var inte stort, så jag åkte hem till herr Möller och kollade halvt om halvt på någon film, har ingen aning om vad det var för något, somnade till och från hela tiden.

I morse åkte jag hem till lägenheten tidigt sen körde jag upp till Tjörn för att träffa min underbara lilla skrutta!!
Akhela verkar stortrivas här och jag stod länge och iakttog Tössi och Akhela som försökte hälsa genom fönstret, så söta!!





lilla Tössi

Har hunnit vara ute med Akhela på promenix samt tvättat på morgonen och hängt ut tvätten!

Nu har jag nyss käkat grillad entrecote till frulle! mm mm mm säger ja bara!

Ska sätta mig och spela lite piano nu.. ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0