Mysigt med regn ibland

Som ni ser har jag kommit upp mig lite vad det gäller att slå mina egna rekord på den där dumma sidan. 44 ord på 60 sekunder..de är inte sååå illa!
Har smittat ner några av mina vänner med detta nu oxå haha
Skulle vilja säga att jag är bäst av oss, men kan tyvärr inte komma med det roliga beskedet...jag ligger 2:a
å de är ju inte fy skam i och för sig!

I morse ringde det på dörren och jag visste att det var "jobbargubbarna" som fixar mitt badrum, men eftersom jag redan var vaken och påklädd så brydde jag mig inte så mkt. När jag stod och sminkade mig kom en kille in och skulle fortsätta med att kakla... Det var ju roligt att det var lite ögongodis haha tycker det har varit dåligt med fina grabbar med arbetskläder här men nu börjar det likna nåt!
Trevlig va han oxå ;-)

Men jag hade inte tid att bekanta mig med honom så jag slängde väskan över axeln och klick-klackade iväg mot jobbet!

Idag har jag haft en bra dag på jobbet tycker jag. Nu har vi fått nytt golv i det ena rummet på jobbet och det ser riktigt bra ut!
Fick även färgprover idag av målargubben så idag har vi diskuterat en jävla massa färger fram och tillbaka.

Igår blev jag väldigt glad då jag fick kritik angående den nya låten som skrevs förra helgen.
Har inte gett den något namn än heller...haha kommer inte på nåt...
Jag spelade in den på min mp3 när ja var hemma nu i helgen. Det blir ju asdåligt ljud och så men man hör ju ändå det viktigaste.
Skickade den till de få men ack så viktiga personer i mitt liv som verkligen talar sanningens ord när jag skickar musik till dem.

Jag vill inte att folk säger att det är fint bara för att vara snäll, utan jag vill alltid få tips på vad som kan bli bättre å sånt. Många gånger blir låtar lite för interna och då berör inte musiken en lyssnare som inte vet ur vilken situation den är skriven i.
Men tydligen lyckades jag levera känsla och budskap på ett rakt och ärligt sätt och det uppskattades stort.


I morgon är jag sen (börjar kl 9.30-18.30) ... skönt med sovmorgon, men kommer ju knappast att kunna sova längre än till 7 för då kommer ju snubbarna in å brötar.  Å medtanke på att badrummet nu är färdigkaklat nästan så kommer det säkert nån annan stjärna som ska fixa med nåt annat i morgon.
Saknar de två finska gubbarna dom var jäkligt roliga! Tjötade ju hål i huvudet på mig dock men de hade humor!


Pratade med en vän från Karlstad idag som jag inte pratat i telefon med på länge.
Tycker det är hemskt när man har barn å så får man inte träffa sin egen dotter pga att mamma är knäpp. Är imponerad över tålamodet av att han kämpar för sin dotters skull! ♥

Ikväll sitter jag i myskläder och är insvept i en go filt och myser med en kopp te.
Det är inte så tokigt med lite regn ibland. Det kan vara väldigt mysigt!
Saknas bara en varm famn att mysa in sig i...


Nä nu orkar jag inte skriva mer..har typ kramp i händerna!

ha de gött hajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0