Nora & pappatime!

Idag har jag haft en mycket bra dag på jobbet, har varit glad och cp hela dagen!
Har sjungt massor och varit allmänt uppåt!
Min käre bror kom förbi en sväng på jobbet och sa hej, fast de va fan inte mig han ville träffa egentligen :-(
haha

Efter jobbet åkte jag hem och packade en liten väska med kläder inför helgen.
For sedan med full fart mot Stenungsund där jag stannade till hos Frida och Joel!


Busade massor med lillgrabben och stämde av läget med Frida!

Här har vi busfröt i egen hög person!


Sötisen!!


Vill ju bara äta upp honom!

Shit va sleten ja ser ut, men grabben brevi´ ser desto piggare ut ;-)

Vi va ute på gräsmattan och stämde av läget med gräsklipparen oxå. men den snackade inte samma språk som oss så de tog lite tid innan vi fick igång den, men sen fick Frida klippt gräset medan jag busade än mer med Joel.
Sen for jag över bron till paradisön, Tjörn!
Möttes av en hysteriskt glad Akhela och hon visste inte vart hon skulle göra av sig när vi kramades!
Tog en promenix med alla tre hundarna. Det gick bra, ingen blev överkörd.

'
Molly, Sally & Akhela

När pappa kom hem efter sin golfrunda me gubbarna väntades det pizza.
Pappi kan inte käka pizza mer än när mamma är borta
"-det är aaaaalldeles för många kallorier i en sån vet ni"  ;-)
Men nu är hon ju borta så då passar vi på att götta te´t lite.


pizzor från "Robbans Pizza i Kållekärr"

Delade även en flaska rött så nu är vi båda goa och glada!



Har haft en jättemysig kväll då vi suttit och pratat massor om allt mellan himmel och jord.

I morgon ska vi upp till golfbanan och slå lite på ranchen och jag ska försöka träna upp grundreglerna för att slå ut rakt och långt! Det är fan inte så lätt tycker jag, men kul är det.
Har ju en bra lärare, efter som min pappa kan, och är bäst på allt hihi

Där efter blir det nog ett besök till farmoren å käka lite gött och stämma av läget med henne, samt leverera lite äpplen samt plommon, vilket vi har massor av här hemma!


GRATTIS SANDRA TILL JOBBET!!!
ÄR GRYMT STOLT ÖVER DIG!
KÄNDE PÅ MIG ATT JOBBET VA DITT!
ÄLSKAR DIG !!!


Nu ska ja sova, är helt slut

ha de bäst, puss hajj

Kommentarer
Postat av: Sandra S

hahahaha, va söta ni är, äter pizza i smyg för Britt-Marie!

Tack min älskling, det känns sååå skönt att jag har lyckats heeelt på egen hand :). Jag trodde aldrig jag skulle få det, men nu börjar det ljusna! Hoppas att Sp... är ute ur håret hahahaha. Älskar dig med! Snart jobbar/bor vi nästan grannar :)

2009-09-12 @ 15:13:15
Postat av: Nora

Du är ju just en DISKRET VÄN DU!!!

haha men ja de är borta.... ;-)

2009-09-14 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0