Nu äntligen är jag med i matchen igen!

Kom nyss hem från gymet och det jag skrev igår om att jag skulle

"ta det väldigt lugnt", de va inte så jag kände idag!

Var där prick 16 då Mike och jag satte oss ner och diskuterade lite mål jag ville sträva mot i min träning samt lite annat. Eftersom jag varit så peppad under hela dagen inför träningen så

skrev jag in mig på gymmet innan jag provtränat. Så nu har jag gjort det!

Ett steg mot rätt riktning!

Skrev igår om att jag var livrädd för att dimpa i golvet på första dagen...

Hade känningar när de började blixtra lite för ögonen men då tog jag en paus å sen gav jag mig på det igen. Jag skulle verkligen behöva få lite lektioner i vad som är bra att käka innan gymmet, samt efter man tränat... Är ju gött usel på sånt och är en hejjare på att glömma av att käka regelbundet.Jag vet att när jag väl kommit igång med träningen kommer jag vara konstant hungrig typ, men efter som jag inte är där än så måste jag förbereda kroppen så den har kraft och energi inför kommande gympass.

Att dricka vatten är ja inte heller så bra på...dricker under en dag bara kaffe och om jag har tur så

kanske jag tar ett glas vatten till maten vid 12 tiden...de är inte så bra va?! haha

Ikväll måste jag börja packa, har inte gjort det än... i morgon åker jag iväg i ett par dagar.

Har kännt att det varit så mycket i mitt liv det senaste månaderna och jag är livrädd för att bli deprimerad igen så nu ska jag iväg och samla lite kraft och energi.

Kan väll helt ärligt säga att jag inte känner att jag är den Nora som jag "brukar" vara..

även om jag mår rätt så bra... ska försöka plocka fram mitt spralliga jag och även mitt positiva synsätt på saker och ting..

Känner att ja lätt blir irriterad och har inte så bra tålamod...å varför ska jag lägga massa energi på att gå runt å vata irriterad när man kan va "go & gla´"?!

Annars brukar jag istället ta det mesta med en "klackspark" å tänka, "Nu köööööööööör vi"!! :-)

Hur som helst så är jag super nöjd med dagen, och jag är grymt stolt över mig själv som tagit det stora steget att just börja träna, som jag längtat efter såå mycket, men inte har haft orka att ta tag i!

 

Nu ska jag käka nåt...

 

ha de gött!

Älskar Er, mina underbara vänner!!♥

Pösshajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0