Vindruvsmonstret Joel

Jag valde att inte väcka Kallekalle utan skrev en lapp att jag dragit hemifrån för att ta en promenad med Frida och Joel..
Joel åkte i vagnen och höll stolt Akhelas koppel hela promenaden medan Frida fick kämpa i uppförsbackar och i terräng med vagnen hihi



Det var en mycket härlig promenix och jag känner att jag fick ur mig en del som jag behövde prata om.
Med Frida kan jag säga precis ALLT. Det finns inget som jag inte skulle kunna säga till henne och det är underbart med sånna vänner!
När vi kom tillbaka hem gick vi och plockade lite björnbär som Joel glatt mumsade i sig!
Sen satte vi oss på altanen och kikade på katten och käkade vindruvor!
Joel ville bara ha mer och mer så de slutade med att jag tog ner en stor klase till honom som han fick fullt upp med för att snaska i sig!


Kallekalle & Joel

Joel

Vindruvor har vi ju inte brist på här hemma i allafall, jäklar va mycket vi har i år!

Nu har alla åkt hem och nu är jag jättetrött!!

ska sova en liten stund tänkte jag, innan jag återvänder ner till stan!!

Tack för idag; Kallekalle, Joel och Frida!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0