Torsdag...



Igår vaknade jag 7 som vanligt, även om jag hade sovmorgon till 9.30.
07.12 slets dörren upp och någon klampade in och började bröta i badrummet. Personen tog ut en sopsäck och några hinkar som stod i badrummet. Sen efter några minuter slets dörren upp igen och då hämtade de verktygslådan som denne smidige människa lyckades tappa så de va inget diskret besök. Jag orkade inte gå upp och skälla på dom jag börjar tröttna på att de ALDRIG knackar innan de stövlar in!

Börjar ogilla detta riktigt mycket nu och känner att de fan får bli klart snart, vet inte hur många veckor jag varit utan Akhela nu och jag saknar henne otroligt mkt!! ♥
Har två underbara föräldrar som har henne nu ju och det är jag såååå tacksam för!

Åkte till jobbet tidigt för jag stod inte ut med all brötandes i trappuppgången bankandes i dörrar å väggar...
Var seg på jobbet och tänkte mycket så det kändes nästan som om jag var i min egna lilla bubbla stundsvis!
Men senare fram på eftermiddagen blev det kanonväder och då blev jag pigg och glad igen!


Efter jobbet åkte jag hem en snabbis för att hämta min mobil-laddare och stack då snabbt in huvudet i mitt badrum i hopp om att de hade lagt in golvet, men ICKE! De hade inte gjort ett skit i badrummet på hela dagen. Grrrr!

Sen for jag till "Kesellamannen". Borde döpa om denna människa till "matvraket"! Har aldrig träffat någon människa som äter så mycket mat.
Den tidigare nämda "femkamp", blev förflyttad så istället blev det tacos och mys samt några avsnitt Family guy. Riktigt trevligt var det, som alltid!
Vaknade i tid denna gång och behövde inte stressa därifrån till jobbet. Men hade inte haft nåt emot att dra täcket över huvudet och somna om.

Framåt eftermiddagen var jag skit-trött och när jag kom hem dröjde det inte ens en timme innan jag hade somnat. Sov i 2 timmar och hade väl egentligen kunnat sova för natten då, men kände att jag måste käka nåt samt färga håret innan jag somnade för natten.

Idag har jag haft en tänkar-dag! Jag är frustrerad, det är så mycket jag VILL säga men kan inte. Vill bara skrika ut allt, men det får jag inte. Måste, hålla tyst, låta det vara och förtränga det!



Jag måste komma bort ett tag...en liten tripp någonstans, jag skiter i vart det blir men jag behöver det verkligen! Pratade med mor min idag och vi ska åka till Danmark över en helg och bara dega.
Jag vill inte åka och festa någonstans, bara koppla av och vara i gott sällskap! Har inte bestämt när men de blir snart. Hoppas på att den danska luften kan rena mitt huvud från alla tankar som surrar runt där och krockar med varandra.

Ikväll har jag färgat håret lila igen, men dock utan balsamet i färgblandningen!
Det blev bra! Tog ännu mörkare lila denna gången så nu syns de inte så väl att det är lila.

I morgon är jag tidig 7.30-14 vad som händer efter jobbet är ännu oklart.
Jag vet inte om jag ska åka hem till ön eller stanna kvar i stan tills lördag. Ska hem och umgås med min far å Akhela på lördag i all fall!♥

Nä gott folk, nu blir de till att läsa lite bloggar sen sova!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0