Kvällen är gjord!

Ikväll har jag kollat på film och även om jag har sett filmen massvis med gånger så börjar ja lipa när jag ser Legends of the fall. Åh vad jag gillar den filmen!
Blev tipsad om att se KICK-ASS av en vän, så ja såg den i helgen å den var bättre än vad jag trodde den skulle vara haha sjuk, men den funkade!!

Innan idag har jag även suttit och försökt att knopa ihop en presentation på engelska inför torsdag, då de kommer 8 människor från några olika länder och gör ett studiebesök på vår förskola. Jag fattar absolut inte varför jag skulle bli vald till det! Nog för att jag är jävligt trevlig, haha men min engelska är ju inte så bra alltid. På fyllan går de ju kanon;-) Men annars så är jag nog lite för skraj för att säga fel å så...
Men de är ett beslut som är taget från högre sitttande att jag ska genomföra detta med min underbara kollega Molle, så de e bara att kööööööööööraaa!
Jag är helt övertygad om att de kommer gå kalas! ;-) Men det är ju en del saker som man inte är så van vid att tala om på engelska som typ läroplanen! Men vi har ju fått den utskriven på engelska så då kan vi ju bara ge den till dem så får de läsa den om de vill ;-)

Nu har jag varit ute på en rask promenix med Akhela och därefter blev de ett gött bad i ett kolsvart badrum med endast sken från mina levande ljus å min coola dusch som lyser när man spolar vatten i färgerna rött, grönt å blått =) De var ganska avkopplande faktiskt!

Nu ska jag försöka avrunda och gå och lägga mig!
Det är ju en dag i morgon oxå!!

Det kommer antagligen in en bild eller fler på "tillskottet" i familjen Eriksson i veckan om allt går som planerat!! =)



GRATTIS KALLE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
HELVETES JÄVLA SKIT OXÅ ATT DE SKA VA SÅ SVÅRT
ATT KOMMA IHÅG DEN 10 AGUSTI!!
UNDER ALL KRITIK X2 NU...
FÖRLÅÅÅT!
BAMSEKRAMAR TILL DIG!!!


Nu säger jag GOD NATT!!
Dröm sött!!



Pusshajj!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0