Tillskott i familjen Eriksson!!

Idag har jag bekantat mig med några nya stjärnor som anlände till vår avdelning!
Vi kom bra överrens och de verkade trivas inne på vår avdelning och de var även mycket poppis
bland de andra barnen!!



As-sköna dockor, som är lika stora som våra barn typ haha
Barnen lekte jättemycket med dem idag! =)

Har fixat och donat på jobbet även idag och vi var bara 5 ungar på vår avdelning idag oxå. skönt med en mjukstart kan ja tycka!
Efter jobbet åkte jag hem till ön och hälsade på mamsen å pappsen som fått tillökning i huset. Å strax efter att jag anländt kom även Kallekalle förbi!! =)

Här är vår nya familjemedlem....
en 8 veckors TRIXIIIIIIIIIII!!

SÖT SOM SOCKER!!!






En stolt trehunds-matte! ♥


Eftersom jag gått  med sådan ågren idag för att jag missat kallekalles födelsedag 2 år i rad nu så blev de
födelsesång och god kaka med levande ljus i som ett litet plåster på såren!




Sally och Trixi verkar gilla varandra starkt!
Sov som två små barn tätt intill varandra


Tycker Trixi verkar vara en väldigt mysig hund och de är kul när de inte är blyga utan
vågar sig fram till  "främmande" människor som hon inte träffat innan.
Bara man kliade henne på magen så älskade hon en =)
En lättflörtad vovva som la sig på rygg för vem som helst haha!


Det var jättemysigt att träffa mamma, pappa och kallekalle!
Satt på altanen och pratade massa skit och drack kaffe.

Senare drog jag mig neråt stan och nu är jag nyss hemkommen.
Akhela var givetvis med upp till ön, men fick inte träffa Trixi för hon är inte vaccinerad för valpsjukan än så Akhela fick inte hälsat på henne.
Men snart så!!

Fick med mig en påse med nyplockade kantareller som min far varit ute och plockat,
och visst borde jag göra mig en god kantarellmacka men jag är fan för mätt!
Får ta de i morgon istället!

Har gjort en NY kategori i min meny där det står "Info om Mig"
....
tänkte försöka lägga in saker som ger en liten inblick i va ja är för en person..
Kika gärna in  där!

=)


Ha de gött  pusshajjjjjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0