God morgon världen!


(bjuder på en nytagen godmorgon-bild)

God morgon!!!
Är ni uppe??
Va? Inte??


Inatt har jag sovit noll timmar.
Kunde inte somna igår efter kvällens samtal.
Orkade inte ligga kvar å vrida mig bara så klockan 04 gick jag upp
och gick ut med Akhela som motvilligt blev utdragen i de härliga vädret.
Har hunnit bada badkar och även sminka mig i lugn och ro samt tagit på mig
dagens kläder.
Börjar jobba 06.30 och tänker åka hemifrån klockan 06.00

Det kommer antagligen bli en seg dag men får tänka på att jag slutar tidigt idag
och att jag ikväll ska få träffa min Älskling, Sandra!!! <3

Hoppas ni får en kanonbra dag idag!

Strax e de ju helg!




PÖSS PÅ ER



*SMACK-ELI-SMACK*



Kommentarer
Postat av: Sandra S

Tack för en underbar kväll igår! Sååå himla mysigt som vanligt! Du är min lilla prinsessa! Sköt om dig, och ha så jätteskoj ikväll! PUSSSSSSSSSSSSSS

2010-02-06 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0