låst

Varför är bloggen låst??


Jo för att de är för många som läser den som ja inte har koll på och som snackar lite för mkt å fantiserar ihop egna slutsatser....!!
Å de är inte meningen att min familj ska behöva stå till svars för det!

Om ja ska vara ärlig, vilket jag alltid är, så gör de mig inget alls att folk fantiserar ihop egna tolkningar av allt trassel jag skriver om...men de jag faktiskt bryr mig om är min familj, och jag vill inte att de ska behöva stå till svars för vad som händer i MITT LIV, så därför har jag nu låst bloggen.

Hur länge den kommer till att förbli låst??

Det vet jag inte. Men men, de e ju ändå lite roligt att man nu kommer få mer koll på vilka som läser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0