Världens bästa Mr P !!

Ikväll kom min underbara och godevän Mr P förbi och visade upp sin nya bil!
Sjukt vilken liten bil han skaffat sig!



Så jag antar att han inte planerar in någon skidsemester med grabbarna med den bilen.
Frågan är om han ens kan åka och storhandla på ICA fokus med tanke på utrymmet i bilen... men men den va fin att titta på men jag förstår fortfarande inte hur man kan köpa en så liten bil!
Men visst den va "käck" å den har ju utrymme om man bara åker själv!

Vi tog en fika här hemma och fortsatte diskussionerna som kom upp i måndags då vi satt här och fikade.
Heta diskussioner runt dessa rubriker kan vi la konstatera att de va:

* Hur blir man av med någon man börjat dejta, på ett snyggt sätt?!!

*När den person man gått och trånat efter i både lycka och smärta plöstligt blivit tillgänglig!

Hur bemöter man då den STORA KÄRLEKEN när den plötsligt står framför en?

*Hur man går till väga för att hitta knep att stressa ner och finna ro i kropp och själ.





Hur man blir av med någon man börjat dejta, på ett snyggt sätt!!

Hur många gånger har man inte börjat dejta någon å efter ett tag känner man att, nä denna människa och jag klickar inte! Å då har man redan gett sig in i "leken" och nya möten förväntas.


Alltså jag hävdar ju att ärlighet varar längst, och även om de kanske inte är så roligt att säga att man inte vill ses mer så finns det enligt mig inget annat sätt att göra det på.
Visst man kan köra en fuling att bara sluta höra av sig eller dissa alla förfrågningar om att ses, men det är inte min stil... jag är hellre ärlig och säger som det är.
Men tycker även att det är viktigt att man inte "dissar" den andra på det sättet att man tar för givet att den personen känner mer...! För de är fan inte alltid sant! Så man bör ju endast säga att man själv inte vill fortsätta träffas. Man måste inte alltid ge en motivering. Vill man inte, så vill man inte!
Vissa har lättare för att agera känslokalla, än andra... men de va la den lösningen vi kom fram till på det problemet.

Problem nummer 2.. Hur man bemöter den stora kärleken...?!
Att inte bygga upp massa förväntningar, ja de är ju lätt att säga men tror inte de fungerar i praktiken!
kanske det bästa är om man berättar hur man upplever allt och även begär svar på frågan som antagligen cirkulerar i huvudet: vad händer nu..?
Att hoppa in där man avslutade, är tydligen inte vettigt om man ska tänka framtid.
Ska man ge allt en chans får man börja om från början. Dejta, ta steg för steg.
Och lära känna varandra på nytt och nu med andra förutsättningar.
Det som skett är historia och det är från och med nu som räknas. Inget annat.

Problemlösning nr 3..
Hur man går tillväga för att stressa ner samt finna ro..?

En del verkar ha väldigt enkelt för det..och uppnår denna ro och avkoppling genom att endast slappna av i axlar och ta ett djupt andetag. Medan andra kämpar helt hysteriskt för att få nån ro i kroppen. Jag kan bara säga att under dessa veckor jag försökt koppla av har jag lyckats EN gång, å de va när jag var och solade. Men inte fan tänker jag börja sola varje gång jag ska koppla av eller stressa ner.
Om någon har något bra tips, så ge mig !!!

Hur som så spelade Mr P och jag även spelet: Vem vet vad!
Jag klarar mig alltid med min något fula taktik med att skrika högt ut svar av olika slag ända tills jag kommer på det rätta! Att distrahera andra är jag ganska bra på, men Mr P gav mig verkligen en match. Det blev 1-1, sen ville jag inte spela mer! hahaha

I morgon ska jag på dejt! Ska bli mys :-)

Och på lördag då jag ska på fest! Ska bli så skönt att skingra tankarna lite och bara ha roligt med mina sköna vänner!



Mr P, du är en underbar vän
och jag älskar när du kommer hit och ger mig
den bamsekram som jag behöver när
det är mycket runt omkring.
Och det är ALLTID så givande att umgås med dig!
Du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0