Min Fru och jag!

Vad blev det egentligen av gårdagen??

Jo de ska jag tala om för er!
Jag fick ännu ett ryck att fortsätta göra i ordning här hemma!
Hängde in alla kläder jag nu har kvar efter stor-rensningen och blev så stolt över att jag fick in alla kläder i garderoberna!!! Så nu är kläderna färdigt och matsalsbordet klart!

Innan var ju mitt matsalsbord en garderob typ...de låg tonvis med kläder där samt på golvet inne i sovrummet. Nu är allt väck!!! jippie! Klappar mig själv på axeln!!
Nu ser mitt matsalsbord ut såhär!



Sedan när jag var precis klar med kläderna fick jag ett ryck på att jag ville klippa mig...!
Varför inte våga exprementera lite? herregud det är ju bara lite hår, de växer ju ut igen..!
Tog köks-saxen med mig in i badrummet, slängde i massa balsam i håret, vände upp och ner på hövvet och klippte rakt av. Klippte av ca 1 dm och genom att klippa av det på de viset blev det både uppklippt och kortare! Men hade allt kunnat ta 1dm till för håret  är fortfarande långt!


Kanske är de lite mer än 1 dm... vet inte...

Men blev supernöjd och snyggt blev det! Så nu bhöver jag inte gå till frissan för att klippa mig när jag hittat ett så bra system på att klippa mig själv!
Sen är de ju inte så noga om de blir jätterakt eller inte när man har lockigt hår.. men plattade ut de och såg inte några större ojämnheter heller faktiskt!



Så blev det!

Senare på kvällen åkte jag iväg på myskväll med några kollegor. Det var jättetrevligt.
De drack men jag var nykter och körde!
Skönt att träffas utanför jobbet och snacka om annat än bara jobb!
Det blev rätt sent...kom la hem vid 03 ... men vaknade likt förbannat tidigt... fast inte lika tidigt som igår.. gick ut med akhela vid 06 sen la ja mig igen och somnade om!

Idag har jag umgåtts lite med min underbara Fru!!!
Fick en present som hon köpt med sig från Kinalandet :-)
Ett jättefint smycke som man kunde ha anntingen som armband eller halsband!



Syns ju inte så bra men sak samma!

Underbart var det att ha henne här igen och som vanligt tog de inte många sekunder efter att hon gått in i lägenheten tills skafferidörren öppnades för inspektion av nåt gott att knapra på!
Överraskad blev hon när hon hittade ett paket med bragokex!

Satt och stämde av läget om vad som hänt sedan sist.
Sedan skulle vi förflytta en jävla massa flyttkartonger från mitt förråd hem till henne.
Asså fy fan va otympliga ihopvikta kartonger är att bära! Fick många sköna skrattanfall innan vi kom fram till bilen där vi slängde in dem alla!

Glömde dokumentera att hon var här med kameran så ja bjuder på en gammal bild på mig och min älskling!!!


Frugan, jag och nån som ville va med på bilden...

Idag ska jag fortsätta grejja lite här hemma...har nyss varit nere i förrådet 3 ggr å lämnat grejjer som jag inte behvöer ha ståendes uppe i lägenheten...typ min snowboard... den åker jag inte jättaofta på här innne.
Måste fan hyra ett släp någon dag och åka till tippen med all skit som jag samlat i förrådet!
Nån som har dragkrok på sin bil?


Nä nu orkar jag inte pladdra mer... ha de gött vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0