Måndag...

Jag på jobbet i personalrummet...

 

Jaha då var det måndag igen.

Har åkt pulka och lekt ute med barnen idag och det är alltid roligt. Sen va de skönt att Molle äntligen var tillbaka till jobbet!!!

 

Molle

 

En annan höjdpunkt idag var i alla fall när min bror otippat nog kom förbi mitt jobb och sa hej och stämde av läget med mig och mina kollegor! De va kul å se han!!!

 

Dagen har varit allmänt seg men funkat trots allt som snurrar runt i både luften och i hövvet.

 

Ikväll har jag varit hemma hos Simon och tjötat samt sett Saw 6...

Satt oberörd genom  hela filmen..de där filmerna får mig inte att bli rädd alls. Det är nästan mer komiskt va knäppt allt är bara. Även sjuka filmer har sin charm!

Nu är jag dödstrött och tänker strax ställa undan datorn...jag ligger på minus vad det gäller sömn...men nåt håller mig vaken om nätterna...en obehaglig känsla..Vaknar varje gång jag vänder mig om med ett ryck i panik för att jag har försovit mig.. men icke. Ja skulle vilja ha semester!

Från och med nästa vecka ska ja tvinga mig själv att sova i min säng. Vet inte i hur många veckor jag sovit ute i vardagsrummet i soffan nu. Nog för att jag ligger skitgött här, men jag har ju en stor säng som är till för att sova i...eller?!

 

Aja orkar inte skriva mer... saknar dig Frida, kul att höra din ljuva stämma förut!!

Vi måste verkligen ses snart!!

 

Ta hand om varandra där ute allesammans!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0