Morgonpigg AB



Har nyss kommit in efter att ha varit ute med Akheal.
Asså jag fattar inte...min kropp skriker efter sömn men ändå vaknar jag självmant vid 05 och är orolig över att jag har försovit mig.. har jag ens nån tid att passa idag?? Öhh NEJ!!!

Jag SOMNADE vid 00.30 igår och då var jag så trött så jag trodde jag skulle börja grina om ja inte somnade snabbt..men jag somnade snabbt.

Gårdagens kväll var mycket lugn och den spenderades hemma hos Mr P.
Vi grejjade med en av mina låtar och gjorde den nästan klar!
Så jävla jobbigt att sitta och bygga ihop musiken från molekyler till en helhet..men FAN VA ROLIGT DET ÄR när det blir bra! Ett pytte litet ljud kan göra massor i en låt. Det är väldigt intressant att vara med när musiken ska byggas. Stackars Mr P dock som får försöka förstå mina idiotiska ljudförklarningar i beskrivande bilder och gester. Alla ljud är inte så lätt att härma faktiskt.
Försöker gärna sätta "ljudet" till en situtation då man brukar /känner igen att höra det.. när jag har ett ljud i huvudet som jag vill ha med i låten.

sak samma.. Jag gillar konceptet av det hela och de e kul att de blir en låt som inte låter som alla andra av mina låtar pga musiken.

Nähä ni, nu ska jag göra nåt vettigt av morgonen...! Eller oxå så blir det att jga slänger på en film! Ja så blir det!


Ha de göttisch göttisch vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0