NYSTART!

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLESAMMANS! ♥



"-DU...nu är det
NYTT ÅR,
å där med NYA KRAFTER , NYA UTMANINGAR & NYA MÖJLIGHETER!!
"



Förra året är nu pasé och därför lämnar vi de nu bakom oss å spar endast godbitarna från det året!
Idag har jag jobbat, det var en annorlunda dag på jobbet må jag säga med en stor blandning av irritation, glädje och med nya utmaningar.
Jag har näligen inte bara varit förskolelärare idag...utan även kokerska!
Ja ni läste rätt.. vi fick lösa det hela med att fixa mat till alla barn + personal. Det var inte så enkelt men de fixade jag även om de är utöver mina arbetsuppgifter.
Det var ändå spännande att se hur det skulle gå!
Inte använder man såna ungnar, spisplattor å diskmaskin å så stora kok-kärl till vardags...men som sagt allt blev fixat och jag har inte klappat mig själv på axeln bara en gång idag utan flera gånger!

Det var underbart att se mina kollegor igen och även alla barn! Som jag har saknat dem alla!
Ogillar dock när problem bara läggs över på någon annan..
visst det gick att lösa men man hade hellre lagt all den tid till att vara med barnen istället.
Så känner jag!

Nu ikväll fick jag ett glädjande samtal, nämligen att Frugan landat här i Sverigen igen efter att ha varit i Kina alldeles förlänge!! ;-) Underbart att hon är tillbaka i stan!!
Som jag har saknat henne, min lilla skrutta!!!♥


Jag & Frugan


Mia, min coola och älskade vän,
känns nästan läbbisgt ibland att vi har så många gemensamma erfarenheter
av både män och känslor..
Är stolt och glad över att du är så strong!
Tack för att du är en underbar vän!!


(ps...min blogg, mina åsikter, vill Du klaga på nåt så kom till MIG! ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0