Fult väder e inte alltid "dåligt" väder!




Igår kväll kom min käre vän Patrik till stan från Karlstad!
Vi gick och tog en öl eller 3 på B-A´s tillsammans med Sandra å Soheil!
Det var så trevligt att vara samlade igen, de va så längesedan vi hängde tillsammans!


Efter krogen åkte vi och kollade på Sandras nya lägenhet som var i full gång i renovering.
Tror de kommer bli kanonfint när de blir klart, såg så ut redan nu.

Sen blev de hem och sova!! Tack för en trevlig kväll, säger jag till er som var med å förgyllde den!

I morse vakande jag vid 06 som vanligt, jag fick dock inte liv i patrik... så efter att ha försökt somna om ett antal gånger fick jag nog! Åkte och träffade Kallekalle på mc donalds i frölunda. Satt å tjötade med honom ett tag å sen for jag hem och sparkade upp Patrik. Han ville kolla på film å sova idag, men ICKE!!!

INTE OKEJ, känner jag när han äntligen är i stan på besök. Så jag tvingade ut honom till havet. Ingen sommar om man inte badat i havet!!


Att han inte hade några badkläder var ingen bra ursäkt för ja hade shorts till honom haha
Nu va de ju inte soligt direkt och havet såg inte jätteinbjudande ut, men på ett tu tre så hoppade jag i *PLASK* sen efter en stund kom även Patrik i, men han ville upp illa kvickt haha

 

 

Efter de svallkande badet "åkte vi på promenad", å undertiden kom jag på att vi måste spela frisbeegolf! Det gjorde vi ju ofta i Karlstad!!! Patrik är jävligt duktig, å de är jag med, för att vara JAG! haha

Jag har en tendens till att kassta frisbeen bakåt istället för framåt,

men gick 18 Korgar på 43 poäng, ganska bra för att vara mig! =)

hihi


Proffset Patrik gick runt på 14...

han e GRYM!

Sen åkte vi hem och käkade å kollade på film!

Vet inte vad som händer ikväll, antagligen ska vi väl bara ta det lugnt!

Just nu är de två slöfockar som myser i SOFFAN!!!

 

 

ha de bäst, pusshajj!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0