Gooood morgon!!!

Har nu varit vaken i över en timme!!
Vaknade utsövd, pigg och glad!
Eftersom de inte va strålande sol när jag vaknade rusade jag snabbt ut med Akhela så vi han kasta Greta å Kerstin på en närliggandes äng. Jissanes vad hon sprang! 45 minuter senare när vi var på väg hem ville hon bara lägga sig hela tiden och rulla sig i gräset. Inte nog me det, hon sprang in i en jätte häck med Kerstin... å la Kerstin där...
sen kom Akhela ut, utan kerstin. KUL!! Inte. Jag vägrade att gå in där i och leta efter hennes favvo leksak. Men tillslut så va halva ja in i buskaget och försökte nå den men kunde givetvis inte!

Efter att ha svurit långa ramsor och uttryckt min tydlighet att nu jävla går vi hem IDIOTHUND! , så hoppade hon in och hämtade kerstin snabbt å lätt.
Japp ingen kommentar på de!

När vi kom in gjorde jag kaffe å nu sitter man här på ballkongen i värmen och göttar sig.
Funderar på att följa med Molle å Co till Sillvik idag....vad de nu e för nåt ställe.


Torsdagskväll åkte jag ju till Kungälv med några av mina kollegor och lyssnade på Örjan.


Det va en helt okej kväll och åt, de gjorde jag.


Första portionen...

Andra portionen...

 

Åh, tredje portionen...

 

Jag åt tills jag höll på att spricka!!!

Så god potatisgratiäng de hade då, va ju bara tvungen att äta så mycket jag kunde!

Hade ju bantat hela dagen inför kvällen ;-)

 

De va minsann en skön kväll!


Ikväll  blir de kalas för Petter som fyllt år... de ska bli nice!!


Sköt om er!!!

pusshajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0