Myspys med Sandra!

I förmiddags åkte jag till jobbet!
Inte för att jag saknade jobbet, utan för att hämta mina stövlar och plocka upp Sandra!
Passade även på att säga hej till mina två kollegor som städar avdelningarna denna veckan.

Sandra och jag åkte hem till mig.
Det var sjukt längesedan vi sågs.
Drack kaffe och mös i soffan.
Det var ju verkligen mysväder idag!
Uppdaterade varandra om vad som hänt sedan sist.
Jag förstår att det inte är lätt att hänga med i mina snabba svängar, men tycker du fixade det bra ändå ;-)

Kollade senare på film, Sommaren med Göran, ja gillar den filmen ja!

Hängde hela dagen och sen när  hon gått och jag kom in efter att ha varit ute med Akhela sten-dog jag i soffan. Kanske inte så konstigt med tanke på hur tidigt jag vaknade i morse.

Sov i en timme, sen har jag suttit och skissat lite..å kollat med ett halvt öga på nån film som gick på 6:an.

Har haft en underbar dag, å jag hoppas så på att få se din nya lägenhet i linne SNART!

Tack för en supermysig dag Sandra!!

Pösshajj!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är underbar!!!!! Jag hade supermysigt också. Jag blir så glad när jag är med dig. Du är ett litet sött energiknippe :) Puss min underbaraste!

2010-07-14 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0