Örebro nästa!



Nu har jag ställt in min packning i bilen och jag skojjar inte när jag säger att jag skulle kunna vara borta i 3 veckor!!! Jag är usel på att packa!!! Jag ska vara där tills i morgon kväll haha!

Men sen vet man ju inte om man gör nåt stopp på vägen hem i karlstad ett tag eller så... Kommer kanske även åka hem till ön ett par dagar... Lika bra att packa rejält så man har lite att välja på än att ha för lite saker med sig, det är de bästa med bil, att man slipper släpa runt på allt. Nu kan man slänga med sig hur mycket som helst!


Kommer ni ihåg den dumma tanten som skällde på mig härmodagen?? Mötte henne idag å hennes fula hundar. Som vanligt när jag möter dem så skäller alla hennes hundarna massor...= Guldläge för mig idag att bita ifrån!!

"- Har du ingen pli på dina hundar eller??
Be dom hålla TYST!!!
FY, va tråkigt de måste vara att ha så skälliga hundar!
Synd att ingen uppforstrat dem bättre!
"

Hon såg rätt spak ut å sa faktiskt ingenting tillbaka utan vände llite stressat och slet med sig sina fula hundar åt ett annat håll!

Hahahaha sååå skönt att min hund skiter totalt i hennes hundar.

Jaja nog talat om detta!

Nu ska jag strax åka till Järntorget och hämta upp Fellepelle, å sen styr jag mot örebro.

Akhela känner på sig att vi ska åka iväg, så hon är som ett klistermärke på mig "lämna mig inte"! =)


Aja men ni får ha en bra dag allesammans och ta hand om er!!


Pöss pöss!

Kommentarer
Postat av: emma

ha det sååå kul i ÖREBERO! <3

2010-07-23 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0