Sista veckan...!

I måndags efter jobbet va ja sjukt rastlös! Bjöd in mig själv hos Mr P å sen satt vi och spelade in musik halva natten! Jisses va bra de blev! Grejjade med låten "Förbjuden kärlek" som ja skrev en gång om en romans som helt enkelt var förbjuden. Nu är den snart klar :)
När jag kom hem därifrån och lagt mig, å skulle ställa alarmet inför kommande morgon så stod det 2h 15 min på.
Wiiiiiieeee va gött!! Sova i hela två timmar lite drygt! KANON!
Konstigt nog var de inga problem att ta sig upp...men visste att tröttheten kommer senare som ett slag i bakhuvudet.

När jag  väl kom till jobbet stank jag choklad. Var tidig så ja öppnade. Kom ovanligt bra i tid även fast jag visste att vi inte hade nåt barn som kom förren 06.50... men ja var där innan halv.

Köpte en burk med body butter föregående dag för skoj skull med en tanken att...ja e brun, choklad e brunt, så ja köper en burk bodybutter som luktar choklad.
Mm de va kul, Jag STANK choklad efter att ha smörjt in mig med den haha

När ja förpestat hela avdelningen med chokladstank, målade jag även naglarna och de luktar ju oxå gott!! NOT!
Men men, hann göra det innan första barnet kom. Men min kollega Molle fick utstå stanken!

När barnen sen fick se mina jätterosa naglar så ville de såklart oxå få sina målade så ja målade deras naglar lite.

Se så snygga vi blev!



Igår efter jobbet ville jag bara åka hem och sova, var sjukt trött!!! men kände att det var lite väl tidigt för att sova! Visste att om ja la mig för att sova "en stund" så hade jag vaknat upp dagen därpå, så istället ringde jag en vän! Söstra-mi Ida! Åkte direkt efter jobbet och hämtade upp henne och Hera (hennes vovva) sen hem till mig å hämta Akhela. Sen drog vi ut på långpromenad längs järkholmen i solen! Jissanfrid va skönt det var!
Hundarna skötte sig så fint och Ida och jag gick och chattrade hela vägen, så klart!

Ibland när Akhela drar mycket så går jag och viftar med min nyckelknippa som hänger i ett cp-band, mitt framför fejjan på henne, för då ger hon fan i att dra, för hon vet att går hon för fort får hon den i ansiktet. Kanske låter hårt men hon vet vad som gäller. Inte så vaket av mig dock att få för mycket snurr på cp-bandet så hela skiten flög iväg och landade någonstans i vassen nere i ett jättedjupt dike! PANIK!!!! Bilnycklar, lägenhetsnycklar, jobbnycklar, ja allt hänger ju på den där jädra knippan. Men efter att jag tagit mig ner i de härliga diket skymtade jag nyckelknippan och fick fångat dem. Sen gjorde jag inte så mer, resten av promenaden. haha

Fick tagit lite bilder på vovvarna men Hera var inte lätt att få med på bild, hon rörde sig hela tiden haha!

Hera & Akhela

Hera

Akhela

Det var en mysig promenad och de gjorde både mig och hunn trött, så när ja kom hem stendog vi båda två och sov tills idag! Gick upp strax innan 05 på promenad, sen badade jag badkar sen gick ja och la mig igen å ville inte lämna sängen!!! Men tog mig ändå till jobbet så ja va där i tid, 09.00!

Idag har jag haft en bra dag, men har även varit jäkligt förbannad. Men efter att uttryckt mina åsikter face to face så blev de ändå bra i slutändan. Jag hatar att inte att bli tagen på allvar. Men tror nog att de framkom i all tydlighet idag.

Nu ligger jag på soffan och VILL sova, men MÅSTE ju se fotbollen sen!!!


Nu är de inte många dagar kvar till semestern, 2 dagar!! Shit! Gött de ska bli! Men man kommer ju sakna barnen!
Speciellt de barnen som man vet, inte kommer tillbaka!!!

Men de e ju så de fungerar. Hoppas de minns oss föralltid och har fina minnen från tiden på sin förskola!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!!!

Pusshajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0